نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶

آغاز ماجراجویی‌ نیتن دریک در تریلر جدید فیلم Uncharted با بازی تام هالند

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Uncharted پخش کرد که ماجراجویی‌های نیتن دریک و ویکتور سالیوان در سراسر دنیا را نشان می‌دهد.

تا زمان اکران فیلم Uncharted (آنچارتد) فاصله‌ی زیادی نداریم و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پکچرز دومین تریلر این اقتباس سینمایی مورد انتظار را پخش کرده است. این تریلر که تماشای آن بیش از ۲ دقیقه زمان می‌برد، جزئیات بیشتری از داستان فیلم آنچارتد را ارائه می‌دهد و نگاه اجمالی جدیدی به نیتن دریک با نقش‌آفرینی تام هالند و ویکتور سالیوان با بازی مارک والبرگ دارد. تریلر تازه بسیاری از سکانس‌های اکشن فیلم آنچارتد را نیز در معرض نمایش قرار می‌دهد که در طول ماجراجویی نیتن و سالی شاهد آن‌ها خواهیم بود.

به‌طور کلی، دومین تریلر فیلم Uncharted زمان زیادی را صرف نمایش نیتن دریک، ویکتور سالیوان و پیشرفت رابطه‌ی آن‌ها در طول داستان می‌کند. این تریلر برعکس تریلر قبلی برای لحظاتی مونکادا، شخصیت منفی اقتباس سینمایی آنچارتد را به نمایش می‌گذارد که آنتونیو باندراس نقش آن را ایفا کرده است. تریلر مورد بحث درکنار نمایش همه‌ی این کاراکترها در لحظات مختلف، برخی از لحظه‌های شاخص بازی‌های Uncharted را نیز نشان می‌دهد که بدون شک برای طرفداران مجموعه قابل تشخیص خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که در پایان این تریلر سالی درست مانند بازی‌های مجموعه با سبیل دیده می‌شود. شما می‌توانید دومین تریلر فیلم آنچارتد را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در خلاصه‌ی داستان فیلم Uncharted می‌خوانیم: «دزد شهربَلدی با نام نیتن دریک توسط یک شکارچی گنج باتجربه و دنیا دیده با نام ویکتور سالیوان برای بازیابی ثروت بسیار زیاد فردیناند ماژلان به کار گرفته می‌شود که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده است. آنچه در وادی امر به یک سرقت شباهت دارد، به رقابتی تنش‌زا در سرتاسر جهان تبدیل می‌شود. نیتن و سالی باید قبل از مونکادا بی‌رحم به غنیمت برسند که خود و خانواده‌اش را وارث حقیقی آن می‌داند. اگر آن‌ها بتوانند سرنخ‌ها را کشف کنند و یکی از کهن‌ترین معماهای جهان را حل کنند، با ثروتی معادل ۵ میلیارد دلار به خانه باز می‌گردند و شاید حتی برادر گم‌شده‌ی نیتن را نیز پیدا کنند. بااین‌حال، این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که آن‌ها بتوانند با یکدیگر همکاری کنند.»

تام هالند، ستاره‌ی فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) نقش نیتن دریک و مارک والبرگ، بازیگر فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) نقش ویکتور سالیوان را در فیلم Uncharted ایفا می‌کنند. از دیگر بازیگرهای این اقتباس نیز می‌توان به آنتونیو باندراس، نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم‌های The Mask of Zorro (نقاب زورو) و Pain and Glory (درد و شکوه)، سوفیا علی، بازیگر سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) اشاره کرد.

فیلم Uncharted در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین‌ زامبی‌ها) سکان هدایت فیلم Uncharted را در دست داشت. این فیلم یک پیش‌درآمد برای بازی‌های مجموعه به‌حساب می‌آید که با الهام از بازی‌های Uncharted 3: Drake’s Deception و Uncharted: A Thief’s End ساخته می‌شود. فیلم Uncharted سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت می‌کند و این وجه تمایز آن با سایر آثار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی است.

آرتیفکت و نقشه در فیلم Uncharted / آنچارتد

آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم آنچارتد توسط آرت مارکوم و مت هالووی به رشته‌ی تحریر درآمد که بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم‌های Iron Man (مرد آهنی)، Punisher: War Zone (مجازاتگر: منطقه‌ی جنگ)، Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) و Men in Black International (مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی) شناخته می‌شوند. الکس گارتنر و چارلز روون از شرکت اطلس اینترتینمنت و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Uncharted را برعهده دارند و اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده