نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

بازگشت هرکول پوآرو در تریلر جدید فیلم Death on The Nile

والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Death on The Nile را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر بیشتری از پرونده جدید هرکول پوآرو است.

فیلم Death on The Nile یکی از آثاری است که همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا اکران آن بارها با تاخیر مواجه شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم مرگ روی نیل منتشر شده است. والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم به‌تازگی این تریلر را منتشر کرده‌اند که در طول تریلر شاهد قتل در یک کشتی هستیم و حالا هرکول پوآرو اعتقاد دارد که قاتل هنوز در کشتی حضور دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Death on The Nile را ازطریق یوتیوب استودیوی قرن بیستم تماشا کنید.

رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Death on The Nile حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Death on The Nile برای اکران در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) برنامه‌ریزی شده است. فیلم مرگ روی نیل درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، عملکرد خوبی را در گیشه داشت و توانست حدود ۳۵۳ میلیون دلار فروش کند. علاوه‌بر بازی، کنت برانا وظیفه کارگردانی فیلم Death on The Nile براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین، را نیز بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده