نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

بازگشت مایکل کیتون برای نقش بتمن در فیلم Batgirl

مایکل کیتون، بازیگر نقش بتمن پس از توافق با برادران وارنر و شبکه HBO Max قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Batgirl بازگردد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batgirl از ماه گذشته رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم بت گرل تایید و اعلام شده است. ددلاین گفت که مایکل کیتون، بازیگر نقش بتمن برای بازی در این فیلم از دنیای دی سی با برادران وارنر قرارداد امضا کرد. جزئیات زیادی از بازگشت کیتون در فیلم Batgirl در دسترس نیست، اما او قرار است برای بازی دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash با بازی ازرا میلر نیز حضور داشته باشد.

فیلم فلش برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کیتون پیش از این دو بار نقش بتمن را در فیلم Batman محصول سال ۱۹۸۹ و فیلم Batman Returns محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی تیم برتون بازی کرده بود. اخیرا شاهد حضور کیتون در سریال Dopesick بودیم و او قرار است برای بازی در نقش والچر در فیلم Morbius با بازی جرد لتو نیز حضور داشته باشد.

بت گرل در حال تماشا گاتهام در کانسپت آرت فیلم Batgirl

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، برندن فریزر در نقش فایرفلای و جیکوب اسکیپیو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد. شخصیت باربارا گوردون برای اولین‌بار در شماره ۳۵۹ کمیک Detective Comics به‌عنوان بت‌گرل در دنیای کمیک معرفی شد و در قسمت ۲۳ کمیک Suicide Squad که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، به شخصیت اوراکل تغییر کرد. پس از آن در سری کمیک The New 52 دوباره شاهد معرفی باربارا گوردون به‌عنوان بت‌گرل بودیم.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین ناتالی هولت، آهنگساز سریال Loki نیز وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Batgirl را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده