نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

استقبال فوق العاده کاربران نتفلیکس از فصل دوم سریال ویچر

شبکه نتفلیکس از استقبال فوق‌العاده درخشان کاربرانش از فصل دوم سریال The Witcher با بازی هنری کویل خبر داده است.

روز جمعه هفته گذشته بالاخره فصل دوم سریال The Witcher از شبکه نتفلیکس پخش شد که فصل دوم این سریال فانتزی توانسته نقدهای مثبت‌تری را نیز دریافت کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس آماری از میزان استقبال کاربرانش از فصل دوم سریال ویچر منتشر کرده است. نتفلیکس اعلام کرد که کاربرانش ۱۴۲.۲ میلیون ساعت به تماشا فصل دوم سریال The Witcher در سه روز اول انتشار آن پرداخته‌اند و بدین ترتیب در مقایسه با فصل اول پیشرفت بزرگی را شاهد هستیم.

همچنین فصل اول سریال ویچر نیز در رتبه دومین سریال پر بیننده نتفلیکس در هفته گذشته قرار گرفته که طبق گفته نتفلیکس ۴۹ میلیون ساعت توسط کاربرانش طی هفته گذشته تماشا شده است. همچنین در یک مقایسه، کاربران نتفلیکس ۲۱.۶ میلیون ساعت به تماشا فصل اول سریال Cowboy Bebop در سه روز اول پخش پرداخته بودند و در همین بازه زمانی، فصل اول انیمیشن Arcane نیز ۳۴.۱ میلیون ساعت و سریال Squid Game هم ۶۳.۱ میلیون ساعت تماشا شده بودند.

گرالت با بازی هنری کویل در حال تمرین زیر هوای برفی در فصل دوم سریال The Witcher

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش بوده است.

همچنین سریال The Witcher برای فصل سوم نیز تمدید شده است که قابل انتظار است مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال ویچر نیز در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. هیسریش پیش از این گفته بود که نوشتن فیلمنامه بیشتر قسمت‌های فصل سوم ویچر تقریبا به پایان رسیده است. البته پیش از فصل سوم سریال The Witcher می‌توانید منتظر سریال The Witcher: Blood Origin باشید که این سریال اسپین‌آف و پیش‌درآمد از دنیای ویچر در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده