// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴

تبریک سونی به اعضای شرکت بابت موفقیت بسیار بزرگ Spider-Man: No Way Home

فیلم Spider-Man: No Way Home به افتتاحیه‌ی جهانی ۶۰۰ میلیون دلاری رسید و مدیرعامل سونی پیکچرز از این موفقیت بسیار خوشحال است.

Spider-Man: No Way Home به‌زودی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز می‌شود

درحالی‌که حدودا طی دو سال اخیر مدام هالیوود در انتظار اکران یک فیلم با افتتاحیه‌ی داخلی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار بود، ناگهان مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از راه رسید و چندین و چند رکورد را به نام خود زد. فیلم Spider-Man: No Way Home طی سه روز نخست اکران در آمریکا به حدودا ۲۶۰ میلیون دلار دست پیدا کرد و وقتی این درآمد داخلی را با فروش بین‌المللی آن جمع می‌زنید، به بیشتر از ۶۰۰ میلیون دلار افتتاحیه‌ی جهانی می‌رسید. سونی پیکچرز طبیعتا از این موفقیت مالی عظیم خوشحال است و مدیرعامل شرکت به‌تازگی در رابطه با آن صحبت کرد.

سونی که از قبل گفته بود به‌شدت به اکران سینمایی اختصاصی وفادار می‌ماند، با تمام محدودیت‌های دوران کرونا و بدون اکران در چین توانست افتتاحیه‌ی ۶۰۰.۸ میلیون دلاری فیلم Spider-Man: No Way Home در جهان را جشن بگیرد. حالا دیگر هیچ شکی در عبور فروش جهانی اثر از یک میلیارد دلار طی روزهای آتی و تبدیل شدن آن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی پیکچرز در نقاط مختلف دنیا وجود ندارد. نمرات مردمی فوق‌العاده از جمله امتیاز +A در CinemaScore نیز طبیعتا موفقیت فیلم Spider-Man: No Way Home را برای سونی و مارول بزرگ‌تر کرده‌اند.

مرد عنکبوتی چسبیده به ماشین در فیلم Spider-Man: No Way Home

تام راتمن، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی سونی پیکچرز اینترتینمنت خطاب به تمام اعضای شرکت نوشت: «همکارهای عزیز، می‌خواهم در این صبح به تک‌تک شما که در دفاتر گوناگون ما در نقاط مختلف جهان هستید، تبریک بگویم. همان‌گونه که می‌دانید، فیلم Spider-Man: No Way Home در گیشه‌ها غرش بلندی داشت و به موفقیت تاریخی در باکس‌آفیس رسید؛ تا طی نخستین روزهای اکران اختصاصی در سینماها، چند رکورد را در کشورهای مختلف مال خود کند.

در این شرایط واقعا چالش‌برانگیز، موفقیت فیلم Spider-Man: No Way Home را باید بیش‌ازپیش لایق ستایش دانست؛ یک نشانه‌ی بزرگ برای اثبات ادامه‌دار بودن تاثیر فرهنگی اکران فیلم‌ها در سینما. قدرت فیلم‌های سینمایی از بین نرفته است و از بین نخواهد رفت. اسپایدی و سونی یک ضربه‌ی کاری را وارد کردند تا همین را ثابت کنند.

من دوست دارم از همکارهای سونی در تولید و ساخت فیلم بابت تلاش‌های خارق‌العاده، از تونی و توکیو بابت پشتیبانی و به‌ویژه از همه‌ی شما بابت سخت‌کوشی و فداکاری‌هایی که در طول سال داشتید، تشکر کنم. باور داشتن شما به کاری که انجام می‌دهیم، ابرقدرت ما بوده است. اکنون به فصل تعطیلات رسیده‌ایم و می‌دانم شما هم مثل من افتخار می‌کنید که سونی می‌تواند با این فیلم شگفت‌انگیز، شادی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

در پایان آرزو می‌کنم که تعطیلاتی شاد و سالم داشته باشید. Excelsior (پیش به سوی بالا و بالاتر برای رسیدن به برترین افتخارات)».


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده