نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

انتشار ویدیو و پوستر جدید سریال Hawkeye با محوریت بازگشت فلورنس پیو

ویدیو و پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است که تمرکز آن روی بازگشت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو در این سریال است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است. تمرکز این ویدیو روی بازگشت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو است که در قسمت چهارم و پنجم سریال هاکای شاهد حضور این شخصیت بودیم و حالا قرار است نقش مهمی در قسمت پایانی این سریال داشته باشد. در ویدیو منتشر شده شاهد تصاویری از پشت صحنه ساخت سریال هستیم و بازیگران از جمله فلورنس پیو و عوامل سریال نیز در طول آن صحبت می‌کنند و شاهد تصاویری از قسمت پایانی نیز هستیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این ویدیو، مارول استودیو پوستر جدیدی از سریال Hawkeye را نیز منتشر کرده که درواقع پوستر شخصیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا در پوستر شخصیت سریال Hawkeye

جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، تونی دالتون، فرا فی، آلاکوآ کاکس، وینسنت دن آفریو، زان مک‌کلارنون، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.

قسمت ششم و پایانی سریال Hawkeye روز فردا از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد که گفته می‌شود طولانی‌ترین قسمت این سریال و احتمالا سریال‌های تولید شده مارول استودیو خواهد بود. سریال هاکای هنوز برای فصل دوم تمدید نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده