نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸

پرواز ققنوس مشهور بر فراز هاگوارتز در اولین پوستر Fantastic Beasts 3

برادران وارنر اولین پوستر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را منتشر کرد که در آن شاهد حضور فاوکس ققنوس هستیم.

مدتی پیش اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore پخش شد که با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم Fantastic Beasts 3 منتشر شده است. در این پوستر شاهد فاوکس ققنوس هستیم که دربرابر آن مدرسه هاگوارتز نیز قابل مشاهده است. این پوستر درواقع به حضور فاوکس ققنوس در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore اشاره می‌کند و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

فاوکس ققنوس بر فراز هاگوارتز در اولین پوستر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، پروفسو آلبوس دامبلدور به‌خوبی می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر قدرتمند تاریکی در حال به‌دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی گریندل‌والد را بگیرد و به همین منظور به نیوت اسکمندر ماموریتی می‌دهد که در آن تیمی از جادوگران و ساحره‌ها و یک ماگل نانوا شجاع را تشکیل دهد. آن‌ها باید در یک مأموریت بسیار خطرناک با موجودات جدید و قدیمی و همچنین پیروان در حال رشد گریندل‌والد مواجه و درگیر شوند. اما داملبدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

اتفاقات فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است در مکان‌های مختلفی مثل بوتان، چین، آلمان و برزیل جریان داشته باشد و حتی به مدرسه هاگوارتز نیز خواهیم رفت. ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشت، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده