نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳

انتقام به سبک وایکینگی در اولین تریلر فیلم The Northman

فوکس فیچرز اولین تریلر فیلم The Northman به کارگردانی رابرت اگرز را منتشر کرد که تمرکز آن روی یک داستان انتقامی وایکینگی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Northman منتشر شده است. این فیلم، جدیدترین اثری است که رابرت اگرز، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch و فیلم The Lighthouse وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است که تمرکز آن روی یک داستان وایکینگی و انتقامی است. در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فیلم The Northman هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم The Northman در قرن ۱۰ میلادی و در کشور ایسلند جریان دارد که تمرکز آن روی پسری به‌نام املث است که با والدینش در یک جامعه کوچک زندگی می‌کند. اما زمانی‌که قوم او مورد حمله قرار می‌گیرد، پدرش به قتل می‌رسد و سال‌ها بعد املث به‌دنبال گرفتن انتقام پدرش است. همچنین اولین پوستر فیلم The Northman نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Northman

الکساندر اسکارشگرد، نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی، ویلم دفو، ایتن هاوک، کلیس بنگ، بیورک، اینکوار اکرت سیگورثون، موری مک‌آرتور، هافثور یولیوش پی‌یرشون، کیت دیکی، رالف اینسون و ایان جرارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Northman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگرز پیش از این با تیلور جوی در فیلم The Witch و با دفو در فیلم The Lighthouse همکاری کرده بود.

فیلم The Northman برای اکران در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده