نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸

فیلم مرد عنکبوتی 4 در دست ساخت است

کوین فایگی، رئیس Marvel Studios تایید کرد که فیلم Spider-Man 4 هم‌اکنون مراحل اولیه ساخت و بررسی ایده‌های داستانی را پشت سر می‌گذارد.

فیلم Spider-Man: No Way Home بالاخره از روز گذشته روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم قرار است یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌های تاریخ هالیوود را تجربه کند. ایمی پاسکال، تهیه‌کننده فیلم‌های مرد عنکبوتی پیش از این ساخت سه‌گانه جدید اسپایدرمن با بازی تام هالند را تایید کرده بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد ساخت قسمت بعدی فیلم Spider-Man از هم‌اکنون آغاز شده است.

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت طرفداران مرد عنکبوتی قرار نیست دوباره شرایط پس از فیلم Spider-Man: Far From Home را تجربه کنند و فیلم Spider-Man 4 هم‌اکنون مراحل اولیه ساخت را پشت سر می‌گذارد. باتوجه‌به صحبت‌های فایگی، فیلم مرد عنکبوتی 4 هنوز در مراحل اولیه و بررسی ایده‌های داستانی برای ادامه ماجراجویی اسپایدرمن است. در این مصاحبه پاسکال در ابتدا در مورد امیدهایی که برای فیلم Spider-Man 4 دارد صحبت کرد و فایگی در ادامه به شکل مستقیم ساخت این فیلم را تایید کرد.

فایگی گفت: «من و ایمی به‌همراه دیزنی و سونی در مورد قسمت بعدی صحبت می‌کنیم و کار کردن روی داستان فیلم بعدی را آغاز کرده‌ایم و فیلم روند توسعه فعالی دارد. من این موضوع را به این‌ خاطر گفتم که طرفداران دیگر دوباره شرایط و اتفاقات و نگرانی پس از فیلم Far From Home را تجربه نکنند و این شرایط این‌بار اتفاق نخواهد افتاد». براساس این صحبت‌ها اکنون سونی و مارول روابط بسیار خوبی دارند و مرد عنکبوتی 4 با همکاری آن‌ها ساخته می‌شود.

کوین فایگی روی فرش قرمز فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

باتوجه‌به پایان فیلم Spider-Man: No Way Home، ماجراجویی بعدی مرد عنکبوتی احتمالا نسبت به سه فیلم قبلی متفاوت‌تر خواهد بود و ممکن است شاهد شخصیت‌های جدید بیشتری نیز باشیم. پیش از این پاسکال تایید کرده بود که در فیلم Spider-Man 4 شاهد دوران کالج پیتر پارکر خواهیم بود. بااین‌حال اکنون تنها می‌دانیم که تام هالند برای بازی در نقش مرد عنکبوتی باز خواهد گشت و همچنین بازگشت یا عدم بازگشت جان واتس، کارگردان سه‌گانه جدید فیلم Spider-Man مشخص نیست.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده