نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵

اعلام تاریخ اکران فیلم Blue Beetle ؛ اثر جدید دنیای دی سی

برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Blue Beetle دیگر قرار نیست به‌صورت اختصاصی از شبکه HBO Max پخش شود و حالا این فیلم از دنیای دی سی اکران سینمایی را تجربه خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه پخش فیلم Blue Beetle تغییر کرده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم بلو بیتل دیگر قرار نیست به‌عنوان یکی از فیلم‌های اختصاصی HBO Max پخش شود و حالا این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی قرار است اکران سینمایی را تجربه کند. برادران وارنر همچنین اعلام کرد که فیلم Blue Beetle قرار است در تاریخ ۱۸ اوت/آگست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلو بیتل قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که فیلم Batgirl، دیگر فیلم در دست ساخت DC برای HBO Max قرار است طبق برنامه ازطریق سرویس‌های استریم پخش شود یا مانند فیلم Blue Beetle برای اکران در سینماها در نظر گرفته خواهد شد. زولو مریجونیا، بازیگر سریال Cobra Kai و یک قسمت از فصل سوم سریال Twin Peaks قرار است نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل را در فیلم Blue Beetle بازی کند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

شخصیت Blue Beetle / بلو بیتل از دنیای دی سی

در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک اینفینیت کرایسس حضور داشت. او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است. آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است.

تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود. آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده