نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید دریم ورکس با نام The Bad Guys

یونیورسال و دریم ورکس انیمیشن به‌تازگی اولین تریلر انیمیشن The Bad Guys را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد تلاش یک گروه خلافکار برای انجام کارهای خوب هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن The Bad Guys منتشر شده است. این انیمیشن درواقع جدیدترین اثر سینمایی و کمدی استودیو دریم ورکس انیمیشن است که به‌تازگی یونیورسال اولین تریلر آن را منتشر کرده است. انیمیشن The Bad Guys اقتباسی از رمانی به همین نام اثر آرون بلیبی است که تمرکز آن روی سارقان افسانه‌ای است که پس از پایان دوران حرفه جرم و جنایت به‌دنبال شروع یک زندگی عادی بدون جرم هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول اولین تریلر انیمیشن The Bad Guys همچنین شاهد پخش آهنگ Bad Guy اثر بیلی آیلیش نیز هستیم. اما نکته‌ای که طرفداران بیشتر به آن توجه کرده‌اند، تغییر سبک و ظاهر انیمیشن‌های دریم‌ورکس است که ظاهرا قرار است شاهد استایل متفاوتی در آثار آینده این استودیو انیمیشن‌سازی باشیم. همچنین اولین پوستر انیمیشن The Bad Guys نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد اولین پوستر انیمیشن رفقای بد نیز باشید:

اولین پوستر انیمیشن The Bad Guys

سم راکول در نقش آقای گرگ، مارک مارون در نقش آقای مار، کریگ رابینسون در نقش آقای کوسه، آنتونی راموس در نقش آقای پیرانا، آکوافینا در نقش خانم تارانتولا، ریچارد آیوادی در نقش پروفسور مارمالاد، زازی بیتز در نقش دایان فاکسینگتون، الکس بورستین در نقش رئیس پلیس و لیلی سینگ در نقش خبرنگار TMZ از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Bad Guys حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن The Bad Guys قرار است در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. پیر پریفل وظیفه کارگردانی انیمیشن رفقای بد براساس فیلمنامه‌ای از ایتان کوهن و هیلاری وینستون بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده