نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 10

یونیورسال تایید کرد که فیلم سریع و خشن 10 قرار است با حدود ۶ هفته تاخیر و در تابستان سال ۲۰۲۳ اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 10 دوباره تغییر کرده است. فیلم Fast and Furious 10 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود، اما اکنون یونیورسال اعلام کرد که اکران این فیلم اکشن ۶ هفته عقب افتاده است و حالا قسمت دهم فیلم سریع و خشن قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 نیز در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

فیلم سریع و خشن 10 اکنون قرار است نزدیک به روز یادبود اکران شود و یک هفته پس از آن فیلم The Little Mermaid و دو هفته پس از آن فیلم Shazam! Fury of the Gods اکران خواهند شد. در ماه می ۲۰۲۳ شاهد اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز خواهیم بود. همچنین یونیورسال اعلام کرد که یک انیمیشن جدید و بدون نام از دریم ورکس انیمیشن قرار است به‌جای فیلم Fast and Furious 10، در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

جاستین لین، کارگردان فیلم سریع و خشن 9، برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 10 بازگشته است. وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فیلم سریع و خشن 10 حضور داشته باشند. همچنین مدتی پیش وین دیزل از دواین جانسون درخواست کرد تا اختلافات را کنار بگذارد و در دو قسمت پایانی فیلم سریع و خشن بازگردد. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده