نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸

ساخت سریال Gotham Knights برای شبکه CW

سازندگان سریال Batwoman در حال ساخت اقتباس تلویزیونی جدیدی براساس دنیای دی سی و گروه Gotham Knights برای شبکه CW هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدیدی از دنیای دی سی برای شبکه CW در دست ساخت است. ورایتی از منابع خود شنیده که سریال CW در حال ساخت سریال Gotham Knights با همکاری نویسندگان سریال Batwoman است. ناتالی آبرامز، چاد فایویس و جیمز استوتراکس، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال شوالیه‌های گاتهام را بر عهده گرفته‌اند. همچنین فایویس و استوتراکس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نیز حضور خواهند داشت.

آبرامز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال نقش خواهند داشت. گرگ برلانتی، سارا شچتر و دیوید مدن نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. سریال Gotham Knights توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید خواهد شد. سریال شوالیه‌های گاتهام براساس شخصیت‌های خلق شده توسط باب کین و بیل فینگر تولید می‌شود. این سریال قرار نیست اسپین‌آف سریال Batwoman یا اقتباس بازی Gotham Knights باشد و یک اثر مستقل است.

نویسندگان سریال Gotham Knights

سریال Gotham Knights پس از حوادث به قتل رسیدن بروس وین آغاز می‌شود که پسر خوانده سرکش او حالا اتحاد غیر منتظره‌ای با فرزندان دشمنان بتمن و مسئولان قتل او ایجاد کرده است. حالا آن‌ها به‌عنوان جنایتکاران تحت تعقیب شهر باید برای پاک کردن نام خود از این فهرست مبارزه کنند. اما حالا که دیگر شوالیه تاریکی برای دفاع و محافظت از گاتهام نیست، این شهر به خطرناک‌ترین شهر تبدیل شده است.

بااین‌حال، امید از غیر منتظره‌ترین مکان‌ها سرچشمه می‌گیرد؛ زیرا این تیم از فراری‌ها حالا قرار است به ناجیان گاتهام تبدیل شوند که با نام شوالیه‌های گاتهام شناخته می‌شوند. فایویس و استوتراکس هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور دارند که پخش فصل سوم سریال بت‌وومن مدتی است که آغاز شده است. آن‌ها همچنین در ساخت سریال‌های دیگری مثل سریال Gotham، سریال Krypton و سریال The Vampire Diaries نیز نقش داشته‌امد.

آبرامز نیز پیش از این نویسنده مجله Entertainment Weekly بوده و همچنین به‌عنوان نویسنده در سریال Batwoman، سریال Supergirl و سریال All American حضور داشته است. سریال Gotham Knights جدیدترین سریال دنیای دی سی است که شبکه CW با همکاری برلانتی تولید می‌کند. استودیو Berlanti Productions پیش از این در ساخت سریال‌هایی چون سریال Batwoman، سریال The Flash، سریال Legends of Tomorrow، سریال Stargirl، سریال Superman and Lois، سریال سوپرگرل و سریال Arrow با شبکه CW همکاری کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده