نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲

بازگشت به هاگوارتز در اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts 3

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت به مدرسه هاگوارتز هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore منتشر شده است. همان‌طور که برادران وارنر پیش از این وعده داده بود، امروز شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts 3 هستیم که در طول تریلر شاهد نمایش اتفاقات این قسمت هستیم که تمرکز آن روی رازهای پنهان آلبوس دامبلدور است که قرار است در طول فیلم فاش شود. همچنین می‌توانیم نگاه خوبی به شخصیت گلرت گریندل‌والد با بازی مدس میکلسن نیز داشته باشیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore از جایی آغاز می‌شود که گریندل‌والد به‌دنبال کنترل دنیای جادوگری است و حالا دامبلدور تصمیم می‌گیرد تا رهبری یک مأموریت خطرناک را به نیوت اسکمندر دهد که در آن باید با جانوران قدیمی و جدید و همچنین پیروان گریندل‌والد روبه‌رو شود. اتفاقات فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است در مکان‌های مختلفی مثل بوتان، چین، آلمان و برزیل جریان داشته باشد و حتی به مدرسه هاگوارتز نیز بازگردیم.

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشته، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی این فیلم کمک کرده است.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده