نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳

تمرینات سخت سیری در ویدیو جدید فصل دوم سریال ویچر

ویدیو جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده که در آن سیری در حال انجام تمرینات سختی است تا بتواند از خود محافظت کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده است. در ویدیو جدید فصل دوم سریال ویچر، سیری با بازی فریا آلن در حال انجام تمرینات سختی در قلعه کر مورهن است تا بتواند به یک مبارز تبدیل شود و از خودش بتواند به‌تنهایی دفاع کند. درواقع سیری در این صحنه باید از چند آونگ یا پانودل بزرگ بدون اینکه به آن‌ها برخورد یا سقوط کند، عبور کند و خودش را به پایان برساند تا از این تمرین و آزمایش بسیار سخت سربلند خارج شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال The Witcher که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است روز جمعه این هفته و در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین به‌تازگی نقدهای ۶ قسمت اول فصل دوم سریال ویچر منتشر شده است که منتقدان تاکنون نقدهای مثبتی از فصل جدید این سریال فانتزی منتشر کرده‌اند و آن‌ها اعتقاد دارند فصل دوم سریال The Witcher در مقایسه با فصل اول پیشرفت زیادی کرده است.

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.

نتفلیکس مدتی پیش از تمدید سریال The Witcher برای فصل سوم خبر داد که فعلا زمان پخش فصل جدید سریال ویچر مشخص نیست. همچنین تابستان امسال انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf از نتفلیکس پخش شد که این انیمه به گذشته وزمیر پرداخت. حالا نتفلیکس در حال ساخت انیمه دیگری از ویچر است که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت سریال The Witcher: Blood Origin که پیش درآمد سریال ویچر است، که طبق اعلام نتفلیکس این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده