نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

شروع ماجراجویی بزرگ جیک جیلنهال در پوستر تازه فیلم Ambulance

پوستر جدید فیلم Ambulance کسب آمادگی جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم و ایزا گونزالس برای شروع یک ماجراجویی بزرگ را نشان می‌دهد.

با اینکه احتمالا هنوز مدتی تا پخش تریلر فیلم Ambulance (آمبولانس) باقی مانده، اما در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر جدید این اثر اکشن مهیج مایکل بی را به اشتراک گذاشته است. باعنایت‌به اینکه کارگردان فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) از سبک فیلم‌سازی Bayhem برای تولید جدیدترین ساخته‌ی خود بهره گرفته است، طرفدارها می‌توانند انتظار یکی از شلوغ‌ترین آثار اکشن سال ۲۰۲۲ میلادی را داشته باشند.

جیک جیلنهال، نامزد جایزه‌ی اسکار و بازیگر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و فیلم Zodiac (زودیاک)، یحیی عبدالمتین دوم، برنده‌ی جایزه‌ی اِمی و بازیگر فیلم The Matrix: Resurrections (رستاخیزهای ماتریکس) و سریال Watchmen (نگهبانان) و ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده) و فیلم Bloodshot (بلادشات) نقش‌های اصلی فیلم آمبولانس را ایفا می‌کنند. در این فیلم جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم در نقش برادرخوانده‌های یکدیگر ظاهر می‌شوند که دست به بزرگ‌ترین سرقت در تاریخ لس آنجلس می‌زنند. ایزا گونزالس نیز نقش یک تکنسین فوریت‌های پزشکی را بازی می‌کند که توسط سارقان گروگان گرفته می‌شود.

پوستر فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی

فیلم Ambulance برای اکران سینمایی در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) در نظر گرفته شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده