نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

احتمال مشخص شدن زمان حدودی انتشار بلوری فیلم مرد عنکبوتی 3

به‌نظر می‌رسد زمان حدودی انتشار نسخه خانگی فیلم Spider-Man: No Way Home ازطریق صفحه رسمی سونی در آمازون هند مشخص شده است.

درحالی که طرفداران بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم Spider-Man: No Way Home هستند، سونی پیکچرز سخت تلاش می‌کند تا جلوی لو رفتن جزئیات این فیلم مورد انتظار را بگیرد، اما همچنان اطلاعات زیادی از این فیلم میان طرفداران فاش شده است. اما در جدیدترین اخبار مربوط‌به اسپایدرمن 3، تاریخ انتشار نسخه بلوری این فیلم ممکن است فاش شده باشد.

براساس گزارش وبسایت دایرکت، صفحه رسمی سونی در آمازون هند نشان می‌دهد که نسخه 4K UHD Blu-ray و کیس فلزی فیلم Spider-Man: No Way Home «حوالی ۳۰ام ماه آوریل ۲۰۲۲» (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) برای مخاطبان خانگی منتشر خواهد شد. اگر این تاریخ درست باشد، اولین‌بار فاصله‌ی سه‌ماهه‌ی بین اکران فیلم‌های اسپایدرمن تام هالند تا زمان عرضه نسخه بلوری آن‌ها تغییر خواهد کرد.

درحالی که فیلم Spider-Man: No Way Home در ماه دسامبر ۲۰۲۱ روی پرده سینما می‌رود، نسخه‌ی خانگی این فیلم براساس فهرست چهار و نیم ماه بعد و در آوریل ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این درحالی است که فیلم‌های Spider-Man: Homecoming در سال ۲۰۱۷ و Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ هردو در ماه ژوئیه اکران شدند و نسخه‌ی بلوری آن‌ها در ماه اکتبر در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

کاور فیلم Spider-Man: No Way Home

با اینکه فیلم Spider-Man 3 هنوز اکران نشده، می‌توان انتظار داشت که فیلم جدید مرد عنکبوتی با بازی تام هالند به خوبی انتظارات ایجاد شده میان طرفداران را برآورده کرده و رکوردهای فروش جدیدی را از خود به جا بگذارد. موضوعی که از همین حالا و با استقبال بی‌سابقه‌ی طرفداران از پیش‌فروش این فیلم در چند کشور جهان قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که سونی ممکن است این تاریخ را به‌عنوان Placeholder ثبت کرده باشد، اما درنهایت انتشار نسخه با کیفیت فیلم Spider-Man: No Way Home در این بازه زمانی می‌تواند منطقی باشد.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماها اکران می‌شود. ضمناً سونی تأیید کرده که تام هالند در سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی نیز همچنان این نقش را برعهده خواهد داشت. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع thedirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده