نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

نمایش مستر چیف در اولین پوستر سریال Halo

پارامونت پلاس اولین پوستر سریال Halo را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور مستر چیف هستیم.

جمعه گذشته مایکروسافت و پارامونت پلاس در طول مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ اولین تریلر سریال Halo را منتشر کردند که این تریلر مورد توجه طرفداران دنیای هیلو قرار گرفت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر سریال هیلو منتشر شده است.در اولین پوستر سریال Halo شاهد حضور مستر چیف هستیم که کلاه خود را برداشته و در دست گرفته است. البته ظاهر مستر چیف در این پوستر دیده نمی‌شود، اما می‌دانیم که در طول سریال او قرار است کلاه خود را بردارد و ظاهر او را ببینیم. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مستر چیف در اولین پوستر سریال Halo

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.

فصل اول سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود. انتظار می‌رود فصل اول سریال هیلو در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. همچنین شایعاتی منتشر شده که می‌گویند سریال Halo برای فصل دوم نیز تمدید شده است، اما پارامونت پلاس یا مایکروسافت هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده