نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

حضور مدس میکلسن در اولین تیزر فیلم Fantastic Beasts 3

برادران وارنر با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را مشخص و اعلام کردند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore مشخص شده است. برادران وارنر به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در این ویدیو شاهد تصاویری از فیلم‌های قدیمی هری پاتر، دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts و طرفداران این دنیای جادوگری هستیم که در اواخر تریلر تصاویر کوتاهی از فیلم Fantastic Beasts 3 نیز نمایش داده می‌شود. در این تصاویر می‌توانیم برای اولین‌بار مدس میکلسن را در نقش گریندل والد مشاهده کنیم و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین می‌توانید در یوتیوب برادران وارنر ویدیو اصلی را مشاهده کنید. علاوه‌براین، برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore روز دوشنبه این هفته منتشر خواهد شد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 3 با حواشی زیادی از جمله اخراج جانی دپ، بازیگر نقش گریندل والد و جایگزینی او با مدس میکلسن همراه بود.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore از جایی آغاز می‌شود که گریندل‌والد به‌دنبال کنترل دنیای جادوگری است و حالا دامبلدور تصمیم می‌گیرد تا رهبری یک مأموریت خطرناک را به نیوت اسکمندر دهد که در آن باید با جانوران قدیمی و جدید و همچنین پیروان گریندل‌والد روبه‌رو شود. اتفاقات مجموعه فیلم Fantastic Beasts در کشورهای مختلف جریان دارد و قسمت اول در شهر نیویورک، قسمت دوم در پاریس جریان داشته است و قسمت سوم این فیلم قرار است به شهر ریو دو ژانیرو در کشور برزیل سفر کند و اتفاقات اصلی فیلم در این مکان جریان خواهد داشت.

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشته، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی این فیلم کمک کرده است.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده