نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶

پایان فیلمبرداری فیلم Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ

جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom خبر داده است.

از تیرماه امسال، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman 2 به پایان رسیده است. جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن این خبر را در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد و گفت که او حالا قرار است برای تعطیلات به خانه‌ی خود برود. بیشتر مراحل فیلم‌برداری فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در استودیوی فیلمسازی در لندن انجام شد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. سال ۲۰۲۲ قرار است سال جذابی برای طرفداران دنیای دی سی باشد و در طول این سال شاهد اکران چهار اثر سینمایی که شامل فیلم The Batman، فیلم Black Adam، فیلم The Flash و فیلم Aquaman 2 می‌شود، خواهیم بود. طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهایی از پشت صحنه تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom نیز بودیم.

یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا درون زیردریایی در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

جیمز وان در مقام کارگردان اثر قصد دارد تا فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را با الهام از یک فیلم علمی تخیلی و ترسناک ایتالیایی به‌نام Planet of the Vampires که در دهه ۶۰ میلادی اکران شد، تولید و پخش کند و به همین منظور دیوید لزلی جانسون را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Aquaman 2 انتخاب کرد. لزلی جونز سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های ترسناکی مثل فیلم The Orphan و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را در کارنامه‌ی خود دارد و همچنین فیلمنامه چند قسمت از سریال The Walking Dead را نیز نوشته است.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن و پیلو اسبک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده