نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۶

مواجه شدن نئو با گذشته‌اش در اولین ویدیو فیلم ماتریکس 4 با بازی کیانو ریوز

در حاشیه مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱، برادران وارنر اولین ویدیو فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است. در حاشیه مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ که بامداد امروز برگزار شد، برادران وارنر این ویدیو را منتشر کرد که در طول آن نئو پس از دنبال کردن یک زن با موهای آبی رنگ به‌نام باگز با بازی جسیکا هنویک از یک در عبور می‌کند و وارد یک قطار در حال حرکت به توکیو می‌شود. در ادامه آن‌ها دوباره وارد یک مکان مرموز دیگر می‌شوند که در آن شاهد پخش تصاویری از فیلم‌های قبلی ماتریکس هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان فیلم The Matrix Resurrections، توماس اندرسون با بازی کیانو ریوز در دنیایی با دو واقعیت (زندگی روزمره و رازی که پشت آن پنهان شده) زندگی ‌می‌کند که او باید دوباره دنبال کردن خرگوش سفید را انتخاب کند. اگرچه انتخاب یک توهم است، اما هنوز تنها راه ورود و خروج از دنیای ماتریکس است که مستحکم‌تر، محافظت شده‌تر و خطرناک‌تر از همیشه است. فیلم The Matrix 4 قرار است مانند سه فیلم اصلی ماتریکس با درجه سنی بزرگسال اکران شود.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها اکران شود و همزمان روی سرویس استریم HBO Max قرار بگیرد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده