نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

پخش تریلر فیلم Operation Fortune گای ریچی با بازی جیسون استاتهام

اولین تریلر فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre با بازی آبری پلازا پخش شد که گای ریچی به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین تریلر فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre پخش شده است که به‌وفور کوبیدن مُشت‌ها و شلیک شدن گلوله‌ها را در معرض نمایش قرار می‌دهد. این فیلم اکشن-کمدی شرکت اس‌تی‌‎اکس اینترتینمنت که گای ریچی، کارگردان فیلم Wrath of Man (خشم مردانه) و فیلم The Gentlemen (آقایان) را در مقام کارگردان دارد، برای اکران در سال ۲۰۲۲ میلادی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Operation Fortune را در کانال یوتیوب شرکت STX تماشا کنید.

جیسون استاتهام، بازیگر فیلم Crank (کرانک)، آبری پلازا، بازیگر فیلم Safety Not Guaranteed و سریال Parks and Recreation، جاش هارتنت، بازیگر فیلم Lucky Number Slevin (شماره شانس اسلوین)، کری الویس، بازیگر فیلم Saw (اره)، باگزی مالون، بازیگر فیلم The Gentlemen  و هیو گرانت، بازیگر فیلم About a Boy (درباره‌ی یک پسر) از بازیگرانی هستند که در فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre به ایفای نقش می‌پردازند.

جیسون استاتهام این‌بار نقش یک جاسوس حرفه‌ای را ایفا می‌کند

فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre ماجراهای جاسوسی حرفه‌ای با نام اورسن فورچن (با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام) را دنبال می‌کند که باید یک فناوری تسلیحاتی مرگبار را ردیابی کند و جلوی فروش آن را بگیرد؛ تکنولوژی جدیدی که در دست یک دلال اسلحه‌ی میلیاردر با نام گرگ سیموندز (با بازی هیو گرانت) قرار دارد. فورچن با اکراه با تعدادی از بهترین مأمورهای مخفی دنیا (با نقش‌آفرینی آبری پلازا، کری الویس و باگزی مالون) تشکیل تیم می‌دهد و آن‌ها بزرگ‌ترین ستاره‌ی هالیوود یعنی دنی فرانچسکو ( با بازی جاش هارتنت) را به خدمت می‌گیرند تا به این تیم در انجام یک مأموریت مخفی جهانی کمک کند.

گای ریچی با کمک ایوان اتکینسون و مارون دیویس فیلم‌نامه‌ی فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre را به رشته‌ی تحریر درآورده است و درکنار ایوان اتکینسون و بیل بلاک به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. این اثر در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) اکران می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده