نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۶

انتشار اولین تریلر سریال Halo

مایکروسافت و پارامونت پلاس در طول گیم اواردز ۲۰۲۱ اولین تریلر سریال Halo را منتشر کردند که در آن وعده یک سریال پر هزینه به طرفداران داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Halo منتشر شد. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، این تریلر در طول مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش شد که مدت زمان آن تنها یک دقیقه است و در طول آن نگاه کوتاهی به سریال هیلو داریم. این تریلر به خوبی نشان می‌دهد که سریال Halo قرار است یک سریال پر هزینه و بزرگ باشد و در طول آن با شخصیت‌های مختلف سریال کمی آشنا می‌شویم و صد البته شاهد حضور مستر چیف نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.

سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده