نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴

انتشار تریلر جدید انیمیشن Hotel Transylvania 4

آمازون به‌تازگی تریلر جدیدی از انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

مدتی پیش بود که مشخص شد انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و سونی پیکچرز با مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار حق پخش این انیمیشن مورد انتظار را به آمازون فروخت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Hotel Transylvania 4 منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania هستیم.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania قرار است قسمت پایانی مجموعه انیمیشنی هتل ترانسیلوانیا باشد که طبق تریلر منتشر شده از این انیمیشن، شخصیت‌های انسانی به هیولا و شخصیت‌های هیولا به انسان تبدیل می‌شوند. درواقع جانی در انیمیشن Hotel Transylvania 4 قرار است به یک هیولا تبدیل شود تا در نظر دراکولا محبوب شود، اما در مقابل دراکولا حالا به یک انسان تبدیل شده است. حالا دراکولا زمان کمی دارد تا دوباره به یک خون آشام تبدیل شده و برای همیشه یک انسان باقی نماند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این در حالی است که آدام سندلر برای صداپیشگی دراکولا در قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania بازنگشته است. برایان هال صداپیشگی دراکولا را در انیمیشن Hotel Transylvania 4 بر عهده داشته است. اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، کاترین هان، مل بروکس و جیم گافیگان، دیگر صداپیشگان انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania هستند.

جنیفر کلوسکا و دریک دریمون وظیفه کارگردانی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 را بر عهده دارند و گندی تارتاکوفسکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Hotel Transylvania 4 را بر عهده داشته است. تارتاکوفسکی پیش از این وظیفه کارگردانی سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania را بر عهده داشته بود که برخلاف انتظار برای کارگردانی قسمت چهارم شاهد بازگشت وی نبودیم و سونی افراد دیگری را برای این موضوع استخدام کرده است.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی امسال) از سرویس استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده