نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱

ایفای نقش فرد آستر توسط تام هالند در فیلم بیوگرافی سونی

تام هالند اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی ای‌پی اینترتینمنت تأیید کرد که نقش فرد آستر را در فیلم بیوگرافی آتی شرکت سونی پیکچرز بازی خواهد کرد.

تام هالند، ستاره‌ی فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) در مصاحبه با رسانه‌ی ای‌پی اینترتینمنت تأیید کرد که قراردادی برای ایفای نقش فرد آستر، بازیگر، طراح رقص و خواننده‌ی افسانه‌ای آمریکایی در فیلم بیوگرافی بی‌نام آتی شرکت سونی پیکچرز امضا کرده است. درواقع اولین‌بار در شرح‌حال تام هالند در مجله‌ی GQ نوامبر ۲۰۲۱ به انتخاب این بازیگر دنیای سینمایی مارول برای نقش فرد آستر اشاره شده بود؛ جایی‌که امی پاسکال، تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم گفته بود که به این هنرپیشه‌ی ۲۵ ساله برای ایفای این نقش چشم دوخته است.

تام هالند اعلام کرد: «بله، من نقش فرد آستر را بازی می‌کنم. فیلم‌نامه‌ی فیلم یک هفته پیش آماده شد، اما هنوز آن را نخوانده‌ام. زیرا به من داده نشده است. می‌دانم که امی پاسکال فیلم‌نامه را در اختیار دارد. او قبلا از طریق فیس تایم با من تماس گرفت و گفت‌وگوی بسیار خوبی داشتیم. بگذریم. من نقش فرد آستر را ایفا خواهم کرد».

فرد آستر بازیگر، خواننده و طراح رقص بااستعداد آمریکایی بود که از دهه‌ی ۱۹۳۰ تا اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی فعالیت داشت. او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هنرپیشه‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود که در شماری از تئاتر موزیکال‌های برادوی، فیلم‌های موزیکال و برنامه‌های تلویزیونی بازی کرده است. فرد آستر به‌خاطر مهارت‌هایش در فیلم‌های موزیکال کلاسیک Holiday Inn (هالیدی این) محصول ۱۹۴۲، Easter Parade (نمایش عید پاک) محصول ۱۹۸۴، The Band Wagon (واگن دسته موزیک) محصول ۱۹۵۳ و Funny Face (مضحک‌روی) محصول ۱۹۵۷ ستایش شد و در آثار گوناگون خوش درخشید.

این دومین پروژه‌ی در حال تولید از فرد آستر به حساب می‌آید. زیرا پیش از این اعلام شد که شرکت آمازون مشغول تولید یک فیلم با نام Fred & Ginger (فرد و جینجر) است. این فیلم رابطه‌ی فرد آستر و  جینجر راجرز، همکار دیرینش را به تصویر می‌کشد. در این فیلم بیوگرافی جیمی بل و مارگارت کوالی در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند.

تام هالند به‌هیچ‌وجه با هنرنمایی در چنین آثاری غریبه نیست و اولین‌بار در ۱۳ سالگی با نقش‌آفرینی در Billy Elliot The Musical (موزیکال بیلی الیوت) در تئاتر وست اند حرفه‌ی بازیگری را آغاز کرد. این بازیگر نام‌آشنا همچنین این شانس را داشت که مهارت‌های خود در این زمینه را در اپیزود سال ۲۰۱۷ برنامه‌ی Lip Sync Battle (مسابقه لب‌خوانی) به نمایش بگذارد؛ جایی‌که ترکیبی از Singin’ in the Rain (آواز در باران) و Umbrella (چتر) ریانا را اجرا کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده