نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۶

تمدید سریال Fear the Walking Dead برای فصل هشتم

شبکه AMC از تمدید سریال Fear the Walking Dead برای فصل هشتم خبر داد. همچنین یکی از بازیگران اصلی سریال در فصل هشتم سریال باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Fear the Walking Dead برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه AMC اعلام کرد که اسپین‌آف سریال The Walking Dead برای فصل هشتم تمدید شده است. همچنین کیم دیکنز، بازیگر نقش مدیسون کلارک نیز در فصل جدید این سریال باز خواهد گشت. دیکنز پیش از این در فصل اول تا چهارم سریال حضور داشت و قرار است شاهد بازگشت او در نیمه دوم فصل هفتم سریال Fear the Walking Dead نیز باشیم.

در حال حاضر پخش نیمه اول فصل هفتم سریال Fear the Walking Dead به پایان رسیده است و پخش نیمه دوم اسپین‌آف سریال مردگان متحرک در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. همچنین پخش فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead در اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه AMC آغاز خواهد شد که قابل انتظار است در ۱۶ قسمت تولید و در دو بخش ۸ قسمتی از شبکه AMC روی آنتن برود. علاوه‌براین، به‌تازگی پخش سریال The Walking Dead: World Beyond که دومین اسپین‌آف دنیای مردگان متحرک بود، در فصل دوم به پایان رسید.

سریال Fear of the Walking Dead

این در حالی است که سریال اصلی مردگان متحرک نیز به پایان خود نزدیک می‌شود و در طول تابستان امسال ۸ قسمت اول فصل پایانی سریال The Walking Dead از شبکه AMC پخش شد. ادامه فصل یازدهم سریال مردگان متحرک از تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ (۱ اسفند امسال) روی آنتن خواهند رفت. در مجموع ۲۴ قسمت از فصل پایانی سریال The Walking Dead تولید شده است که قابل انتظار است قسمت‌های پایانی در طول سال ۲۰۲۲ پخش شوند.

علاوه‌براین، AMC در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف براساس داریل دیکسون و کارول پلتیر است که نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید برای نقش‌آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. این سریال هنوز نامی ندارد، اما انتظار می‌رود پخش آن در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. همچنین شخصیت‌هایی که تاکنون کشته شده‌اند ممکن است در اسپین‌آف دیگر دنیای مردگان متحرک که Tales of the Walking Dead نام دارد، نیز بازگردند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده