نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۸

انتشار تیزر جدید سریال Halo | اولین تریلر در گیم اواردز ۲۰۲۱

پارامونت پلاس با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که تریلر رسمی سریال Halo در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

ماه گذشته بود که در بیستمین سالگرد ایکس باکس و مجموعه هیلو شاهد پخش یک تیزر کوتاه از سریال Halo بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر دیگری از سریال هیلو منتشر شده است. در این تیزر کوتاه شاهد یک سفینه UNSC هستیم که نیروها در حال سوار شدن به وسایل نقلیه و حرکت به سمت مأموریت خود هستند و در طول تیزر شاهد چند اسپارتان نیز هستیم که البته خبری از مستر چیف در طول تیزر نبود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تیزر مشخص شد که تریلر کامل و رسمی سریال Halo در حاشیه مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. این مراسم بامداد روز جمعه راس ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. پیش از این مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال هیلو در تابستان امسال به پایان رسیده بود و در حال حاضر مراحل پس از تولید آن در حال سپری شدن است که انتظار می‌رود بخش زیادی از آن روی تکمیل جلوه‌های ویژه سریال Halo تمرکز داشته باشد.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.

سریال Halo قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده