نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳

ساخت فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی تایید شد

ایمی پاسکال، تهیه‌کننده مجموعه مرد عنکبوتی تایید کرد که فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی مراحل اولیه تولید و برنامه‌ریزی قرار دارد.

فیلم Venom: Let There Be Carnage در مهر امسال روی پرده رفت و با اینکه نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار موفقی داشت و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت سوم فیلم Venom تایید شده است. ایمی پاسکال، تهیه‌کننده مجموعه مرد عنکبوتی در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: No Way Home در مصاحبه با کولایدر ساخت فیلم Venom 3 را تایید کرد.

بااین‌حال، پاسکال گفت که این فیلم هنوز در مراحل اولیه سخت قرار دارد. پاسکال در مصاحبه با کولایدر گفت: «ما هم‌اکنون در مراحل اولیه ساخت و برنامه‌ریزی برای فیلم Venom 3 هستیم، اما تمرکز فعلی ما روی فیلم No Way Home است و امیدوارم مردم بیایند و این فیلم را ببینند.»

مرد عنکبوتی چسبیده به ماشین در فیلم Spider-Man: No Way Home

البته خبر ساخت فیلم Venom 3 قرار نیست طرفداران ونوم را غافلگیر کند. فیلم Venom: Let There Be Carnage در حال حاضر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دوران کرونا است و فیلم Venom 2 تا به امروز بیش از ۴۸۳.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۲۱۰.۸ میلیون دلار در آمریکا و ۲۷۲.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم Venom: Let There Be Carnage را برای شما فاش کند

ادی براک با بازی تام هاردی در حال دعوا با ونوم در فیلم Venom: Let There Be Carnage

همچنین در پایان فیلم Venom: Let There Be Carnage شاهد معرفی شخصیت تاکسین بودیم که احتمالا دشمن بعدی ونوم در فیلم Venom 3 خواهد بود. البته احتمالا باید برای ماجراجوی بعدی ونوم کمی صبر کنیم؛ چرا که در صحنه پس از پایان فیلم Venom 2 دیدیم که ونوم و ادی براک به دنیای مرد عنکبوتی تام هالند تلپورت شدند و حالا به‌نظر می‌رسد که قرار است شاید مواجه شدن این دو شخصیت در فیلم بعدی Spider-Man یا فیلم احتمالی Sinister Six باشیم.

پایان اسپویل

همچنین اندی سرکیس، کارگردان فیلم Venom: Let There Be Carnage پیش از این از علاقه خود به کارگردانی فیلم Venom 3 خبر داده بود و حتی گفت که تام هاردی و کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه فیلم Venom 2 در حال بررسی ایده‌ها و یافتن بهترین ایده برای ماجراجویی بعدی ونوم هستند. البته بازگشت سرکیس یا حتی مارسل مشخص نیست و پاسکال اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده