نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸

پیوستن دیو باتیستا به فیلم جدید ام نایت شیامالان

فیلم جدید و دلهره‌آور ام نایت شیامالان قرار است Knock at the Cabin نام داشته باشد و حالا دیو باتیستا به‌عنوان اولین بازیگر به این فیلم اضافه شده است.

فیلم جدید و دلهره‌آور ام نایت شیامالان قرار است Knock at the Cabin نام داشته باشد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. هالیوودریپورتر تایید کرد که دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دنیای سینمایی مارول به فیلم Knock at the Cabin اضافه شده است. فیلم جدید ام نایت شیامالان قرار است در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) اکران شود. شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Knock at the Cabin را بر عهده دارد.

فیلم Knock at the Cabin درواقع قرار است پنجمین فیلم مشترک شیامالان با یونیورسال باشد. آن‌ها پیش از این همکاری موفقی در چهار فیلم که شامل فیلم The Visit محصول سال ۲۰۱۵، فیلم Split محصول سال ۲۰۱۷، فیلم Glass محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم Old محصول سال ۲۰۲۱ می‌شود، داشته‌اند. تمامی فیلم‌های شیاملان تا به امروز بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

ام نایت شیامالان

باتیستا پس از دوران حضورش در کشتی کج، در فیلم Guardians of the Galaxy و دنباله آن نقش درکس را بازی کرد و در ادامه شاهد حضور او در فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame نیز بودیم. باتیستا همچنین در فیلم Blade Runner 2049 و فیلم Dune با دنی ویلنوو همکاری کرده است. علاوه‌براین، او در فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر نقش اصلی را بازی کرده است.

باتیستا هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به کارگردانی جیمز گان حضور دارد که احتمالا آخرین حضور او در نقش درکس خواهد بود. همچنین باتیستا برای بازی در نقش درکس در فیلم Thor: Love and Thunder نیز بازگشته است. علاوه‌براین، باتیستا اخیرا در فیلم Knives Out 2 به کارگردانی رایان جانسون جلوی دوربین رفته است. همچنین اخیرا شاهد حضور باتیستا در فصل دوم سریال See با بازی جیسون موموآ بودیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده