نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

نمایش سرنوشت جدید نئو در تریلر نهایی فیلم ماتریکس 4 با بازی کیانو ریوز

برادران وارنر تریلر جدید فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر نهایی این فیلم اکشن و علمی تخیلی است که در آن شاهد ترکیبی از تصاویر قسمت جدید فیلم ماتریکس و تصاویر قسمت‌های قبلی Matrix به‌خصوص قسمت اول هستیم. درواقع تمرکز این تریلر نمایش ارتباط فیلم The Matrix 4 با فیلم‌های دیگر ماتریکس است و صد البته تصاویر جدید زیادی هم در طول تریلر نمایش داده می‌شود که می‌تواند هیجان طرفداران را بیشتر کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات 

البته در طول تریلر می‌بینیم که نئو و ترینیتی در شبیه‌ساز جدیدی گرفتار شده‌اند و در دنیای فیلم The Matrix Resurrections شاهد نسخه جدیدی از مورفیوس با بازی یحیی عبدل متین دوم و ایجنت اسمیت با بازی جاناتان گروف نیز هستیم. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر IMAX فیلم The Matrix 4 را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر IMAX فیلم The Matrix Resurrections

طبق خلاصه داستان فیلم The Matrix Resurrections، توماس اندرسون با بازی کیانو ریوز در دنیایی با دو واقعیت (زندگی روزمره و رازی که پشت آن پنهان شده) زندگی ‌می‌کند که او باید دوباره دنبال کردن خرگوش سفید را انتخاب کند. اگرچه انتخاب یک توهم است، اما هنوز تنها راه ورود و خروج از دنیای ماتریکس است که مستحکم‌تر، محافظت شده‌تر و خطرناک‌تر از همیشه است. فیلم The Matrix 4 قرار است مانند سه فیلم اصلی ماتریکس با درجه سنی بزرگسال اکران شود.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها اکران شود و همزمان روی سرویس استریم HBO Max قرار بگیرد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده