نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹

احتمال حضور بازیگر فارگو در سریال The Last of Us [بروزرسانی: تایید شد]

یکی از بازیگرهای سریال The Last of Us در گفت‌وگو با گاردین به‌طور تصادفی نقش‌آفرینی نیک آفرمن در این اقتباس مورد انتظار شبکه‌ی HBO را فاش کرد.

به‌روزرسانی ساعت ۲۰:۲۹ تاریخ ۱۶ آذر: سازندگان سریال The Last of Us تایید کردند که نیک آفرمن، بازیگر تحسین‌شده‌ی سریال Parks and Recreation و مینی‌سریال Devs در این اثر سونی پیکچرز و شبکه HBO نقش بیل (Bill) را بازی می‌کند. او جایگزین کان اونیل شده است که به خاطر شلوغی تقویم کاری نتوانست به اجرای نقش بیل در سریال لست آو آس بپردازد.

این خبر بخش‌هایی از داستان نخستین بازی The Last of Us را اسپویل می‌کند

سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO همین حالا پدرو پاسکال، بلا رمزی و گابریل لونا را در میان بازیگرانش دارد، اما اکنون در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که احتمالا نام یکی دیگر از بازیگران این اقتباس تلویزیونی فاش شده است. با استناد به سخنان ماری بارتلت، ظاهرا نیک آفرمن، بازیگر سریال Fargo (فارگو) به بازیگران سریال لست آو آس پیوسته است. ماری بارتلت که در نقش فرانک، شریک بیل ظاهر می‌شود، در گفت‌وگو با گاردین اظهار داشت: «بسیاری از سکانس‌های من با حضور نیک آفرمن فیلم‌برداری می‌شوند. نقش‌آفرینی درکنار او عالی بود».

هنوز معلوم نیست که نیک آفرمن نقش چه کسی را در سریال The Last of Us ایفا می‌کند. این احتمال وجود دارد که این هنرپیشه نقش یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه را بازی کند؛ زیرا فرانک در نخستین بازی مجموعه زنده نیست. البته احتمالا نویسندگان به داستان سریال شاخ‌وبرگ بدهند و آن را در چندین فصل تقدیم بینندگان کنند. پیش از این کریگ مازن، شورانر سریال The Last of Us اعلام کرد که این اقتباس به بازی‌های مجموعه وفادار خواهد ماند، اما درعین‌حال شامل ایده‌های بکر و دست اولی خواهد بود که گویا ناتی داگ فرصت پیاده‌سازی آن‌ها در بازی اول را نداشت.

نیک آفرمن، بازیگر احتمالی سریال The Last of Us

ماری بارتلت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تمجید از کریگ مازن پرداخت: «فیلم‌نامه‌هایی که او به رشته‌ی تحریر در آورده بود، من را به‌شدت تحت تآثیر قرار داد. این یک نمایش حماسی است، اما به زیبایی مهرورزی و انسانیت را به تصویر می‌کشد.» سریال The Last of Us فعلا در کانادا مراحل فیلم‌برداری را پشت سر می‌گذارد و تصاویر و ویدیوهای فاش شده از پشت صحنه نشان می‌دهد که طرفدارها چه انتظاری می‌توانند از این اقتباس داشته باشند. در یکی از ویدیوها شاهد جوئل، تامی و الی در شهر جکسون بودیم و تصاویر قبلی آغاز سفر کاراکترهای اصلی به غرب را نشان می‌داد.

درحال‌حاضر تاریخ پخش سریال The Last of Us از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که این اقتباس در سال ۲۰۲۲ از راه برسد. پیش از این نیز کانتمیر بالاگوف، یکی از کارگردان‌های سریال، در بیوگرافی اینستاگرام خود سال ۲۰۲۲ را برای پخش این اقتباس مورد انتظار درج کرده بود. مدتی قبل نیز گابریل لونا در مصاحبه با رسانه‌ی کامیک‌بوک اظهار داشت که سریال The Last of Us «به‌زودی زود» به نمایش در می‌آید.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین و نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا ظاهر می‌شوند. همچنین گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس دوباره برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت.

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us آمده است: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند.» نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ تنها برخی از کارگردان‌های فصل اول سریال هستند.

داستان سریال The Last of Us در اپیزودهای یک‌ساعته روایت می‌شود و طول نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت خواهد بود. انتظار می‌رود که کار تولید سریال در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) به پایان برسد. نیل دراکمن، کارگردان مجموعه بازی‌های لست آو آس به‌همراه کریگ مازن وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این اقتباس تلویزیونی را برعهده دارند و بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت پلی استیشن پروداکشن، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ در تولید آن دخیل خواهند بود. کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور دارند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده