نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۲

نمایش سگ زامبی در اولین تیزر سریال Resident Evil نتفلیکس

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تیزر کوتاهی از سریال لایو-اکشن Resident Evil پخش کرد که سربروس و لوگوی اثر را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس نخستین تیزر سریال Resident Evil را پخش کرده است. این کلیپ کوتاه به نمایش سربروس، سگ زامبی نمادین مجموعه می‌پردازد که به سمت دوربین قدم برمی‌دارد. همان‌طور که این سگ سرش را می‌چرخاند، نور قرمز رنگی گوشت پوسیده‌ی طرف سرش را آشکار می‌کند و سپس لوگوی رسمی سریال رزیدنت ایول در معرض نمایش قرار می‌گیرد. این ویدیو برای مدت کوتاهی در اکانت اینستاگرام سریال به نمایش در آمد، اما ناگهان از آن حذف شد و جای خود را به تصاویر ثابتی از تیزر داد. بااین‌حال، این تیزر توسط تعدادی از طرفداران ذخیره و در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

دانلود از آپارات

اوایل سال ۲۰۲۱ نتفلیکس انیمیشن سریالی Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها) را پخش کرد که داستان طغیان زامبی‌ها در کاخ سفید را روایت می‌کرد. بااین‌حال سریال جدید رزیدنت ایول یک لایو-اکشن خواهد بود که توسط شرکت Constantin Film ساخته می‌شود؛ شرکتی که ریبوت فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) را تولید کرد و اخیراً روی پرده‌ی سینما فرستاد. سریال Resident Evil ماجراهای بچه‌های آلبرت وسکر، یکی از آنتاگونیست‌های مجموعه را دنبال می‌کند که با ورود به نیو راکون سیتی اسرار پنهان شهر را برملا می‌کنند؛ اسراری که احتمالا به همه چیز پایان خواهد داد.

این سریال به‌سراغ داستان هیچ یک از بازی‌های ویدیویی مجموعه نخواهد رفت و داستان کاملا جدیدی را ازطریق دو خط زمانی متفاوت روایت می‌کند. خط زمانی نخست، داستان جید و بیلی وسکر، دختران ۱۴ ساله‌ی آلبرت وسکر را روایت می‌کند که در نیو راکون سیتی زندگی می‌کنند و به یکباره خود را در چنگال خطر می‌بینند. خط زمانی دوم در آینده و ۱۶ سال پس از خط زمانی اول جریان دارد که ویروس T بیشتر افراد را آلوده کرده و تنها ۱۶ میلیون بازمانده روی زمین باقی‌مانده است. در این خط زمانی جید ۳۰ سال دارد و در تلاش برای بقا در جهانی مملو از هیولاهای جهش‌یافته است.

نقش وسکر در سریال Resident Evil را لنس ردیک بازی می‌کند که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های John Wick (جان ویک) شناخته می‌شود. از دیگر بازیگران این سریال نیز می‌توان به الا بالینسکا، بازیگر فیلم Charlie's Angels (فرشتگان چارلی)، تامارا اسمارت، بازیگر فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول)، سینا آگودانگ، بازیگر فیلم F9 (سریع و خشمگین ۹)، آدلین رودولف، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) و پاولا نونز، بازیگر فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) اشاره کرد.

Resident Evil 2 Remake

برونون هیوز که کارگردانی آثاری نظیر Breaking Bad (بریکینگ بد)، Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و The Walking Dead (مردگان متحرک) را در کارنامه دارد، روی صندلی کارگردانی دو اپیزود اول سریال Resident Evil می‌نشیند. مدتی قبل اندرو دب، شورانر، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی سریال اظهار داشت: «رزیدنت ایول بازی مورد علاقه‌ی تمام عمرم است. بسیار هیجان‌زده‌ام که فصل جدیدی از این داستان شگفت‌انگیز را تعریف و نخستین سریال Resident Evil را تقدیم کاربران نتفلیکس در سراسر جهان می‌کنم. به تمام طرفداران مجموعه، از جمله کسانی که برای اولین‌بار به ما ملحق می‌شوند، باید بگویم که این سریال لایو-اکشن با موارد بی‌رحمانه و جنون‌آمیزی خاتمه خواهد یافت». نخستین فصل سریال رزیدنت ایول شامل ۸ قسمت یک ساعته خواهد بود.

نتفلیکس هنوز تاریخ پخش سریال Resident Evil را اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. این شبکه در طول سال‌های گذشته ۱۰ها اقتباس از بازی‌های ویدیویی تولید کرده است که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به The Witcher (ویچر)، Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت)، Castlevania (کسلوانیا) و Resident Evil اشاره کرد. شبکه‌ی نتفلیکس درحال‌حاضر روی فیلم‌هایی براساس مجموعه بازی‌های The Division، فارکرای و سریال Assassin’s Creed از شرکت یوبیسافت کار می‌کند.

ریبوت درحال اکران Resident Evil یک اقتباس کاملا تازه از بازی‌های ترسناک کپکام به‌حساب می‌آید که حوادث آن در شبی سرنوشت‌ساز در شهر راکون سال ۱۹۹۸ اتفاق می‌افتد و دوباره داستان کاراکترهای نمادین مجموعه را روایت می‌کند. در این بازسازی کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی اَمل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، اون جوگیا در نقش لیان اسکات کندی و نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین ظاهر می‌شوند. رابرت کولزر از شرکت کنستانتین فیلم، جیمز هریس از شرکت تی شاپ پروداکشنز و هارتلی گورنستاین وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده داشتند و یوهانس رابرتس روی صندلی کارگردانی آن نشسته بود. 


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده