نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷

نمایش ظاهر راک در نقش بلک ادم در تصویر جدید فیلم Black Adam

به‌تازگی مجله توتال فیلم تصویر روی جلد اختصاصی خود از فیلم Black Adam را منتشر کرده که در آن شاهد ظاهر داوین جانسون در نقش بلک ادم هستیم.

در طول رویداد آنلاین DC Fandome در مهر امسال بود که تیزر کوتاهی از فیلم Black Adam منتشر شد و در آن شاهد نمایش بخش‌های کوتاهی از این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم بلک ادم منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به فیلم Black Adam اختصاص داده و حالا تصویر روی جلد آن را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد یک نمای کلی از ظاهر دواین جانسون در نقش بلک ادم هستیم که این تصویر، بهترین نگاه از این شخصیت را تا به امروز به ما ارائه می‌کند:

دواین جانسون در نقش بلک ادم در تصویر روی جلد مجله توتال فیلم از فیلم Black Adam

راک نیز در توییتر خود ضمن بازنشر این تصویر گفت که ابرقهرمانان آدم‌های بد و شرور را نمی‌کشند و این درست است، اما بلک ادم قرار نیست به آن‌ها رحم کند. درواقع دواین جانسون در این توییت به ماهیت ضدابرقهرمانی بلک ادم در فیلم Black Adam پرداخته است. در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم که هنوز مشخص نیست قرار است با بلک ادم همکاری کنند یا مقابل یکدیگر قرار بگیرند. 

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور، منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود. 

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده