نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

جرد لتو در اولین ویدیو فیلم Morbius به خون آشام تبدیل می‌شود

سونی پیکچرز امروز صبح اولین ویدیو رسمی فیلم Morbius را منتشر کرد که در این ویدیو جرد لتو به یک خون آشام مرگبار تبدیل می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم Morbius منتشر شده است. در این ویدیو نسبتا طولانی که سونی پیکچرز امروز صبح آن را منتشر کرد، مایکل موربیوس با بازی جرد لتو برای اولین‌بار تبدیل به خون آشام می‌شود و در ادامه شروع به کشتار درون کشتی می‌کند که تمامی خدمه کشتی توسط موربیوس کشته می‌شوند. پس آن موربیوس به شکل عادی خود باز می‌گردد که دیگر اثرات بیماری خود را ندارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این ویدیو، سونی پوستر جدیدی از فیلم Morbius را نیز منتشر کرده که مانند پوسترهای فیلم ونوم، در این پوستر شاهد ترکیبی از صورت جرد لتو و صورت تبدیل شده موربیوس هستیم که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Morbius با بازی جرد لتو درکنار صورت خون آشامی او

فیلم Morbius داستان دکتر مایکل موربیوس را دنبال می‌کند که در دوران کودکی دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از نجات یافتن از این دوره، حال او یک دانشمند شده و تلاش می‌کند تا زندگی خود را نجات دهد. او پس از اینکه در یک آزمایش مرگبار برای درمان بیماری خود تلاش کرد، به چیزی شبیه به یک خون آشام تبدیل شد. همچنین در این فیلم قرار است شاهد ملاقات والچر با بازی مایکل کیتون و موربیوس باشیم.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.

فیلم Morbius قرار است در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن امسال) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده