نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹

پیوستن آکوافینا به نیکلاس کیج در فیلم Renfield یونیورسال

فهرست بازیگران فیلم هیولایی Renfield شرکت یونیورسال پیکچرز با پیوستن آکوافینا بار دیگر گسترش یافت.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آکوافینا پس از نقش‌آفرینی در فیلم ابرقهرمانی Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ چی و افسانه ده حلقه) شرکت مارول به نیکلاس کیج و نیکلاس هولت در فیلم هیولایی Renfield (رنفیلد) شرکت یونیورسال پیکچرز می‌پیوندد. کریس مک‌کی، کارگردان فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) شرکت آمازون و انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن)، سکان هدایت این پروژه را در دست دارد که برای فیلم‌برداری در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی در شهر نیواورلئان کشور آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

در فیلم هیولایی Renfield نیکلاس هولت در نقش رنفیلد، شریک بدنام و سرسپرده‌ی کنت دراکولا با نقش‌آفرینی نیکولاس کیج ظاهر می‌شود. رنفیلد اولین‌بار در سال ۱۸۹۷ میلادی در رمان Dracula نوشته‌ی برام استوکر به‌عنوان یک بیمار روانی با اعتیاد به آشامیدن خون معرفی شد که تحت تاثیر فریب‌های دراکولا فکر می‌کرد که جاودانگی را ازطریق استاد خون‌آشام خود خواهد یافت. فیلم Renfield نگاهی به این رابطه‌ی جدایی‌ناپذیر و نامطلوب می‌اندازد و آن را در قالب یک داستان ماجراجویی در زمان حال با لحن کمدی به تصویر می‌کشد. آکوافینا نیز نقش کاراکتری را بازی می‌کند که با رنفیلد برای مواجهه با پادشاه خون‌آشام تشکیل تیم می‌دهد.

نیکولاس کیج پشت میکروفون

رایان ریدلی که بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه‌ی انیمیشن سریالی Rick and Morty (ریک و مورتی) شبکه‌ی ادالت سویم و سریال Ghosted (غیب‌شده) شبکه‌ی فاکس شناخته می‌شود، فیلم‌نامه‌ی فیلم Renfield را براساس طرح داستانی اصلی نوشته‌ی رابرت کرکمن، خالق مجموعه‌ی The Walking Dead (مردگان متحرک) به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. کریس مک‌کی و رابرت کرکمن درکنار دیوید آلپرت، برایان فورست و شان فورست به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. سامانتا نیسنبویم، شریک کریس مک‌کی نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم رنفیلد را برعهده دارد.

فیلم رده بالای Renfield بی‌تردید باعث محبوبیت بیشتر آکوافینا در هالیوود می‌شود که در طول این سال‌ها خوش درخشیده است. این استندآپ کمدین در سال جاری صداپیشگی کاراکتر اصلی انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) شرکت دیزنی را انجام داد و در فیلم Shang-Chi به ایفای نقش پرداخت که در دوران همه‌گیری کرونا توانست بالغ‌بر ۴۳۱ میلیون دلار بفروشد. علاوه‌براین، آکوافینا به کار روی سریال Awkwafina Is Nora from Queens (آکوافینا همان نورا از محله کویینز است) شبکه‌ی کمدی سنترال نیز ادامه می‌دهد.

آکوافینا یکی از صداپیشه‌های انیمیشن The Bad Guys (رفقای بد) استودیوی دریم‌ورکس انیمیشن نیز به‌حساب می‌آید که با اقتباس از یک کتاب پرفروش کودکان ساخته می‌شود و در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در لایو-اکشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) شرکت دیزنی نقش اسکاتل را ایفا می‌کند؛ اثری که در سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد. آکوافینا برای بازی در فیلم کمدی-درام تحسین‌شده‌ی The Farewell (وداع) برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب شد و در فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعدی) نیز جلوی دوربین رفت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده