نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

اشاره تریلر جدید The Matrix Resurrections به تغییرات عظیم در خط زمانی

تریلری با نام آشناپنداری از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است که نوید تغییرات بزرگی را در خط زمانی می‌دهد.

این خبر بخش‌هایی از داستان فیلم‌های ماتریکس را اسپویل می‌کند

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر اخیرا تریلری از فیلم The Matrix Resurrections (رستاخیزهای ماتریکس) با نام Deja Vu (آشناپنداری) را پخش کرده است. قسمت چهارم فیلم ماتریکس می‌رود تا به یکی از جذاب‌ترین و اسرارآمیزترین آثار سال جاری تبدیل شود و تیزر تریلر اخیر نیز روی این موضوع تاکید دارد. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای The Matrix Resurrections منتظر بمانند و این فیلم برای اکران در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) برنامه‌ریزی شده است. ماتریکس 4 همزمان با آغاز پخش در سینماهای آمریکا روی شبکه آنلاین HBO Max وارنر قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات

تجربه‌ی لحظه‌های دژا-وو ناشی از وجود نقصی در ماتریکس است

نخستین فیلم مجموعه‌ی The Matrix توضیح داد که تجربه‌ی لحظات دژا-وو به معنای وجود یک نقص در ماتریکس است و زمانی رخ می‌دهد که کسی چیزی را تغییر داده باشد. به‌نظر می‌آید که این موضوع شالوده‌ی اصلی فیلم The Matrix Resurrections را شکل می‌دهد. تریلر تازه صحنه‌های شاخص زیادی از فیلم‌های قبلی مجموعه را با با کاراکترهای جدید و تفاوت‌های کوچک به تصویر می‌کشد. آن‌ها تنها مقدار کمی نسبت‌به نمایش‌های پیشین انحراف دارند. ظاهرا درکنار شروع دوباره‌ی مجموعه شاهد ریبوت و شروع دوباره‌ی کار ماتریکس نیز خواهیم بود که زنده بودن نئو و ترینیتی را توجیه می‌کند.

کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت باری دیگر برای ایفای نقش‌های نئو، ترینیتی و نیوبی در فیلم The Matrix Resurrections باز خواهند گشت. از دیگر بازیگران این دنباله‌ی مورد انتظار نیز می‌توان به جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا، الن هولمن، توبی انوومر، لمبرت ویلسون، کریستینا ریچی، تلما هاپکینز، اراندیرا ایبارا، برایان جی اسمیت، جاناتان گروف و یحیی عبدالمتین دوم اشاره کرد. مدتی قبل اعلام شد که دنیل برنارد دوباره برای ایفای نقش مأمور جانسون در ماتریکس 4 باز می‌گردد. لانا واچوفسکی سکان هدایت چهارمین قسمت فیلم ماتریکس را در دست داشت و الکساندر همن و دیوید میچل را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن یاری کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و فیلم Braveheart (شجاع‌دل)، فیلم‌برداری فیلم ماتریکس 4 را انجام داد. شایعاتی به گوش می‌رسد که می‌گویند فیلم The Matrix Resurrections می‌تواند شروع یک سه‌گانه‌ی دیگر از ماتریکس باشد. با اینکه این موضوع هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است، اما دیگر مجموعه‌ی بزرگ کیانو ریوز یعنی John Wick (جان ویک) در آینده صاحب یک سریال پیش‌درآمد با نام The Continental (کانتیننتال) و یک فیلم اسپین-آف به اسم Ballerina (بالرین) خواهد شد. سه فیلم The Matrix که از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۳ میلادی روی پرده‌ی سینما رفتند، در مجموع موفق به کسب بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی شدند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده