نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

تایید بازگشت تام هاردی در فصل آخر سریال Peaky Blinders با تیزر جدید

تیزر کوتاه پیکی بلایندرز نوید بازگشت توماس شلبی با بازی کیلین مورفی و الفی سولومونز با نقش‌آفرینی تام هاردی در فصل ششم سریال را می‌دهد.

این خبر بخش‌هایی از داستان سریال پیکی بلایندرز را اسپویل می‌کند

پرده‌ی آخر نمایش در راه است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که صفحه‌ی توئیتر Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) تیزر کوتاهی از فصل ششم پخش کرده است تا نمایش سریال در آینده‌ی نزدیک را به طرفداران یادآور شود. وقایع سریال Peaky Blinders در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی، رهبر پیکی بلایندرز، از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد. این سریال جنایی یک‌بار دیگر ماجراهای خانواده‌ی شلبی را در اوایل قرن بیستم و تلاش‌های تبه‌کارانه‌ی آن‌ها در بیرمنگام را تصویر می‌کند.

کلیپ فصل ششم سریال Peaky Blinders مستقیم به‌سراغ اصل مطلب می‌رود و نوید پخش سریال در اوایل سال ۲۰۲۲ را می‌دهد. البته طرفدارها انتظار پخش تیزر تریلر طولانی‌تری را داشتند. زیرا هنوز اخبار زیادی از فصل ۶ به گوش آن‌ها نرسیده است و ویدیوهای چندانی نیز از آن به نمایش درنیامدند. این کلیپ از عنوان «ببین کی برگشته؟» برای اشاره به بازگشت توماس شلبی با نقش‌آفرینی کیلین مورفی استفاده می‌کند که از سال ۲۰۱۹ منتظر بازگشت او بودیم. افزون‌براین، کلیپ تازه از بازگشت تام هاردی برای ایفای نقش الفی سولومونز نیز خبر می‌دهد.

دانلود از آپارات

تولید فصل ششم سریال Peaky Blinders براثر محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ میلادی به تعویق افتاد. با اینکه قطار پیکی بلایندرز با فصل ۶ به ایستگاه پایانی می‌رسد، اما استیون نایت، خالق سریال قبلا اعلام کرد که پرونده‌ی مجموعه با یک فیلم بسته خواهد شد. استیون نایت همچنین اظهار داشت که اسپین‌آف‌های Peaky Blinders نیز در دست تولید هستند. البته درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های فرعی پیکی بلایندرز در دست نیست و احتمالا باید برای شناخت آن‌ها، حداقل تا بعد از پخش فصل پایانی سریال اصلی منتظر بمانیم.

هنوز از سرنوشت پالی گری در سریال هیچ اطلاعاتی در دست نیست

در کلیپ سریال Peaky Blinders هیچ خبری از پالی گری با بازی هلن مک‌کروری فقید نیست و نمی‌دانیم که چه اتفاقی برای این کاراکتر محبوبِ طرفدارها افتاده است. هلن مک‌کروری که نقش نارسیسا مالفوی را نیز در مجموعه فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) ایفا کرده بود، در اوایل سال ۲۰۲۱ و پس از مبارزه با سرطان درگذشت. استیون نایت فاش کرد که در فصل بعدی پیکی بلایندرز به هلن مک‌کروری ادای احترام خواهد شد، اما نگفت که آیا این بازیگر موفق به فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط‌به کاراکتر پالی گری شده است یا نه. درنتیجه سرنوشت این کاراکتر محبوب هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در فصل ششم سریال Peaky Blinders جهان بر اثر مواجهه با بحران مالی سال ۱۹۲۹ غرق در آشفتگی می‌شود. زمانی‌که توماس شلبی به سیاستمداری پرجذبه با تفکرات بزرگ برای بریتانیا نزدیک می‌شود، به این نتیجه می‌رسد که عکس‌العمل و اعمالش نه‌تنها روی آینده‌ی خانواده‌ی شلبی، بلکه روی کل کشور تاثیر می‌گذارد. در فصل پنجم زمانی‌که خانواده‌ی شلبی با سقوط بازار بورس دست‌وپنجه نرم می‌کند، توماس متوجه تهدید جدیدی بر سر راه خود از سوی اعضای جوان خانواده و رقبای فاشیست می‌شود. این سریال توسط استیون نایت ساخته شده است و دو شرکت تایگر اَسپکت و کارین منداباخ پروداکشنز وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند.

کیلین مورفی (بازیگر فیلم The Dark Knight Rises) در نقش توماس شلبی، هلن مک‌کروری (بازیگر فیلم Skyfall) درنقش پالی گری، پل اندرسون (بازیگر فیلم The Revenant) در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل (بازیگر سریال Bodyguard) درنقش آیدا شلبی، بنجامین صفنیا (بازیگر سریال Crucial Tales) در نقش ارمیا عیسی، آنیا تیلور-جوی (بازیگر فیلم The Witch) در نقش جینا گری، برایان گلیسون (بازیگر فیلم Phantom Thread) در نقش جیمی مک‌کاورن، نیل مسکل (بازیگر فیلم In Darkness) در نقش وینستون چرچیل، کیت دیکی (بازیگر فیلم The Witch) در نقش مادر سرپرست، از بازیگران سریال پیکی بلایندرز به‌حساب می‌آیند.

هلن مک کروری بازیگر سریال پیکی بلایندرز

نخستین فصل سریال پیکی بلایندرز در سال ۲۰۱۳ از شبکه‌ی BBC روی آنتن رفت و از آن زمان به یکی از تحسین‌برانگیزترین برنامه‌های سال‌های گذشته تبدیل شده است. این سریال نامزد چندین و چند جایزه‌ی بفتا شد و ستارگانی نظیر سم نیل، آنیا تیلور-جوی، آنابل والیس، آدرین برودی و سم کلفلین در آن به ایفای نقش پرداختند. شبکه‌ی بی‌بی‌سی وان فصل آخر سریال Peaky Blinders را در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش می‌کند، اما تاریخ دقیق نمایش آن از سوی این شبکه‌ی بریتانیایی اعلام نشده است. احتمالا در هفته‌های آتی شاهد پخش تریلرها و جزئیاتی از فصل ششم پیکی بلایندرز باشیم. پس با ما همراه باشید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده