// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

انتخاب نیکلاس کیج برای بازی در نقش دراکولا

سال‌ها از حضور نیکلاس کیج در یک اثر پرخرج متعلق به استودیوهای هالیوودی می‌گذرد. اما او به‌زودی در فیلم Renfield یونیورسال تبدیل به دراکولا می‌شود.

در فیلم Renfield شرکت یونیورسال شاهد هنرنمایی نیکلاس کیج در نقش دراکولا خواهیم بود. نیکلاس هولت هم که این‌روزها بیشتر با سریال The Great شناخته می‌شود، در این اثر نقش آر. ام. رنفیلد را بازی خواهد کرد. کریس مک‌کی، کارگردان فیلم The Tomorrow War و The Lego Batman Movie به‌عنوان کارگردان فیلم Renfield انتخاب شده است.

ایده‌ی اصلی داستان فیلم Renfield به رابرت کرکمن، خالق کامیک The Walking Dead و نویسنده‌ی سریال Invincible تعلق دارد و رایان ریدلی، نویسنده‌ی سریال Community و سریال Rick and Morty آن را تبدیل به فیلم‌نامه کرد. در رمان اصلی دراکولا، آر. ام. رنفیلد یک زندانی در تیمارستان بود که اکثر افراد باور داشتند از توهمات رنج می‌برد. اما او خدمتگزار دراکولا است.

رسانه‌ی ددلاین باور دارد که داستان فیلم Renfield در زمان حال جریان خواهد داشت. نیکلاس کیج اکنون مشغول نقش‌آفرینی در فیلم وسترن Butcher’s Crossing است و بعد از آن کنار پدرو پاسکال و نیل پاتریک هریس در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent شرکت لاینزگیت جلوی دوربین می‌رود. کیج امسال فیلم Pig را داشت که به‌شدت مورد تحسین بسیاری از منتقدها قرار گرفت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده