نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

تغییر یکی از بازیگران اصلی فیلم جدید Mad Max

یحیی عبدالمتین دوم از جمع بازیگران فیلم Furiosa که اسپین‌آف پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road است، جدا شد و بازیگر دیگری جایگزین او شده است.

مهر گذشته بود که ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road رسما تایید شد که تمرکز این فیلم اکشن قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. همچنین مدتی پیش مراحل ساخت و اکران این فیلم با تأخیر مواجه شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران قسمت جدید فیلم Mad Max از این فیلم جدا شده است.

یحیی عبدل متین دوم در فیلم Candyman

یحیی عبدالمتین دوم در فیلم Candyman

یحیی عبدالمتین دوم که قرار بود یکی از نقش‌های اصلی فیلم Furiosa را بازی کند، به علت تداخل برنامه‌هایش با زمان تولید فیلم تصمیم به جدایی از فیلم جدید مد مکس گرفته است و حالا تام برک، بازیگر فیلم Mank جایگزین عبدالمتین دوم در فیلم فیوروسا شده است. در حال حاضر مشخص نیست کدام پروژه عبدالمتین باعث این جدایی شده است، اما منابع نزدیک می‌گویند که عبدالمتین اشتیاق زیادی برای حضور در این پروژه محرمانه دارد و اخیرا سرعت تولید آن افزایش یافته است که همین موضوع باعث شد تا او فیلم Furiosa را ترک کند.

آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. همچنین کریس همسورث دیگر بازیگری است که تاکنون حضور آن‌ در این فیلم اکشن اعلام شده است. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

تام برک

تام برک

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Furiosa در دسترس نیست و جرج میلر هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Three Thousand Years of Longing با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز دریافت کند.

فیلم Furiosa برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. از دیگر کارهای برک می‌توان به فیلم The Souvenir، سریال War & Peace و سریال The Musketeers اشاره کرد و او اخیرا در فیلم The Wonder با بازی فلورنس پیو بازی کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده