نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

انتشار تریلر و دو پوستر جدید سریال Boba Fett

لوکاس فیلم امروز یک تبلیغ تلویزیونی و دو پوستر جدید از سریال The Book of Boba Fett را منتشر کرد. همچنین تعداد قسمت‌های این سریال نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از سریال The Book of Boba Fett منتشر شده است. لوکاس‌ فیلم امروز این تریلر کوتاه را به مناسبت یک ماه مانده به شروع پخش سریال منتشر کرد که حاوی چند صحنه جدید از سریال Boba Fett است که در طول آن شاهد صحنه‌ای هستیم که ظاهرا به درمان بوبا فت پس از حوادث فیلم Return of the Jedi اشاره دارد. در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش سریال The Book of Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین لوکاس‌فیلم تایید کرد که سریال Boba Fett در ۷ قسمت تولید شده است. علاوه‌براین، دو پوستر شخصیت جدید از سریال The Book of Boba Fett نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور بوبا فت و فنک شاند هستیم و در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز مشاهده کنید:

پوستر شخصیت بوبا فت در سریال The Book of Boba Fett

پوستر شخصیت فنک شاند در سریال The Book of Boba Fett

تمورا موریسون در نقش بوبا فت، مینگ-نا ون در نقش فنک شاند و جنیفر بیلز در نقش Twi’lek، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Book of Boba Fett حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال، حضور بازیگران بیشتری تاکنون در سریال Boba Fett تایید و اعلام نشده است. رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد، دیو فیلونی و سم هارگریو، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال بوبا فت را بر عهده داشته‌اند.

جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده دارند. لوکاس‌فیلم در ابتدا در نظر داشت تا فیلم Boba Fett را به‌عنوان بخشی از برنامه فیلم‌های اسپین‌آف دنیای جنگ ستارگان به کارگردانی جاش ترانک، کارگردان فیلم Fantastic Four تولید کند، اما این اتفاق رخ نداد و حتی نام‌های دیگری مثل جیمز منگولد نیز برای کارگردانی فیلم بوبا فت با لوکاس‌فیلم مذاکره کردند.

درنهایت شاهد بازگشت و حضور شخصیت بوبا فت در فصل دوم سریال The Mandalorian بودیم که نقش پر رنگی در اتفاقات این سریال داشت و حالا سریال The Book of Boba Fett به‌عنوان بخشی از اسپین‌آف سریال مندلورین تولید شده که در آن قرار است به بررسی وضعیت و سرنوشت بوبا فت پس از اتفاقات فصل دوم این سریال پرداخته شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده