نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳

انتشار تریلر نهایی انیمیشن Sing 2

یونیورسال و ایلومینیشن تریلر جدید و نهایی انیمیشن Sing 2 را منتشر کردند که در آن دوباره به دنیای موزیکال حیوانات سفر می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تریلر جدید و نهایی انیمیشن Sing 2 را منتشر کرده‌اند. این تریلر درواقع به مناسبت نزدیک شدن به ایام کریسمس پخش می‌شود که تمرکز آن روی جنبه موزیکال و همچنین فضای شاد و جذاب انیمیشن برای جذب خانواده‌ها است. یونیورسال امید زیادی دارد تا در ایام کریسمس بتواند با انیمیشن Sing 2 خانواده‌ها را به سینما جذب کند و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این تریلر نیز مانند نمایش‌های قبلی تمرکزش روی مشکلات و مسیر سخت اعضای گروه باستر مون برای رسیدن به رویاهای خود است که در آن باید یک خواننده راک بازنشسته را نیز به دنیای موسیقی بازگردانند و همچنین ترکیبی از اجرای موسیقی و نمایش‌های متفاوت دیگر را برای تماشاگران اجرا کنند. همچنین در طول تریلر جدید انیمیشن Sing 2 شاهد پخش آهنگ Levitating اثر دوآ لیپا هستیم.

متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، تارون اجرتون، توری کلی، نیک کرول، اسکارلت جوهانسون، بونو (خواننده گروه U2)، فارل ویلیامز، هالزی، بابی کاناوله، لتیشیا رایت، اریک آندره و چلسی پرتی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Sing 2 حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، گارث جنینگز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Sing را بر عهده دارد.

انیمیشن Sing 2 داستان باستر مون و استعدادهایی را که تحت نظر او در حال فعالیت هستند، دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا استعدادهای خود را فراتر از اجرای محلی نمایش دهند و آن‌ها امیدوار هستند تا در پایتخت سرگرمی جهان یعنی The Crystal Tower Theater بتوانند یک اجرا داشته باشند. انیمیشن Sing در کریسمس ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرد. همچنین این انیمیشن موزیکال موفق شد نظر تماشاگران را جلب و بیش از ۶۳۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن Sing 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده