نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲

دواین جانسون در نقش سگ سوپرمن در اولین تریلر انیمیشن جدید دی سی

برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن DC League of Super-Pets را منتشر کرد که در آن شاهد تلاش کریپتو و دیگر حیوانات برای نجات دنیا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن DC League of Super-Pets منتشر شده است. برادران وارنر به‌تازگی این تریلر را که ماه گذشته وعده داده بود، منتشر کرده که در طول تریلر شاهد کریپتو، سگ سوپرمن با صداپیشگی دواین جانسون هستیم که در تلاش است تا حیواناتی مثل خود را پیدا کند. زمانی‌که سوپرمن و دیگر اعضای لیگ عدالت ناپدید می‌شوند، حالا کریپتو باید با کمک حیوانات پناهگاه دنیا را نجات دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دواین جانسون در نقش کریپتو، کوین هارت در نقش ایس (سگ شکاری)، جان کرازینسکی در نقش سوپرمن، دیگو لونا در نقش چیپ (سنجاب)، ناتاشا لیون در نقش مرتون (لاک‌پشت)، ونسا بایر در نقش PB (خوک)، مارک مارون در نقش لکس لوتر، کیت مک‌کینون، کیانو ریوز و جمیله جمیل، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن DC League of Super Pets حضور دارند. همچنین برادران وارنر پوستر جدیدی از انیمیشن جدید دنیای دی سی را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

کریپتو در پوستر جدید انیمیشن DC League of Super Pets

جرد استرن و سم لوین وظیفه کارگردانی انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارند. علاوه‌بر کارگردانی، استرن به‌همراه جان ویتینگتون وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن DC League of Super Pets را نیز بر عهده داشته است. استودیو انیمیشن‌سازی برادران وارنر وظیفه تولید انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی را بر عهده دارد. علاوه‌بر این انیمیشن، جانسون وظیفه بازی در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam را نیز بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

انیمیشن DC League of Super Pets برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده