نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳

پخش تریلر نیمه دوم فصل آخر انیمه Attack on Titan

شرکت فانیمیشن سونی، تریلر کوتاه و تصویر هنری جدیدی از انیمه Attack on Titan را در آستانه‌ی پخش نیمه‌ی دوم فصل چهارم آن منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اخیرا تریلر جدیدی برای نیمه‌ی دوم فصل آخر انیمه‌ی سریالی تحسین‌شده‌ی Attack on Titan (حمله به تایتان) پخش شده است. فانیمیشن که به سونی تعلق دارد، پیش از برگزاری پنل فصل پایانی انیمه Attack on Titan در رویداد Anime NYC تصویر هنری کاملا جدید و یک تیزر تریلر بسیار کوتاه را پخش کرده است؛ تا طرفداران در آستانه‌ی پخش قسمت جدید سریال در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۰ (۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۲)، شناخت بیشتری از اپیزودهای نهایی پیدا کنند. شما می‌توانید در ادامه‌ به تماشای تریلر نیمه‌ی دوم فصل آخر انیمه حمله به تایتان بنشینید.

دانلود از آپارات

نیمه‌ی دوم فصل آخر این انیمه‌ی پرطرفدار در شبکه‌های فانیمیشن و کرانچی‌رول سونی و هولو از شرکت دیزنی برای تماشا در دسترس خواهد بود و با قسمت ۷۶ کار خود را آغاز می‌کند. بازیگران و عوامل تولید نیمه‌ی اول فصل پایانی برای تولید نیمه‌ی دوم آن نیز باز خواهند گشت. نیمه‌ی نخست این فصل در دسامبر ۲۰۲۰ از NHK General TV پخش شد. علاوه‌براین، همزمان با پخش این فصل Attack on Titan در ژاپن شاهد نمایش آن در شبکه‌ی Crunchyroll نیز بودیم. این وضعیت در زمان پخش نیمه‌ی دوم فصل آخر هم تغییر نمی‌کند و همچنان Funimation و Crunchyroll، پلتفرم‌های اصلی تماشای حمله به تایتان در اکثر نقاط دنیا هستند.

حمله به تایتان به‌عنوان یک مجموعه مانگا کار خود را آغاز کرد که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و تصویرسازی شده بود. این مجموعه بین سپتامبر ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۲۱ در مجله‌ی هفتگی بساتسو شونن منتشر شد. سه فصل ابتدایی اقتباس تلویزیونی انیمه‌ی Attack on Titan توسط استودیوی ویت تولید شدند و بین آوریل ۲۰۱۳ و ژوئیه ۲۰۱۹ روی آنتن رفتند. با اینکه پرونده‌ی مانگای حمله به تایتان بسته شده است، اما انیمه‌ی آن هنوز ادامه دارد.

Attack on Titan از زمان شروع در سال ۲۰۰۹ به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. این مجموعه‌ی محبوب برنده‌ی چندین جایزه شد و نام خود را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مانگاها در تمام ادوار ثبت کرد. حمله به تایتان به مدیوم‌های دیگری نیز راه یافت و بازی‌های ویدیویی و یک فیلم لایو-اکشن نیز با اقتباس از آن تولید شدند. انتظار می‌رود که نیمه‌ی دوم فصل آخر انیمه‌ی حمله به تایتان در ۱۶ قسمت تقدیم بینندگان شود.

تصویر هنری انیمه Attack on Titan


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده