نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶

پخش تریلر جدید فیلم Nightmare Alley گیرمو دل تورو

شرکت سرچلایت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم مهیج روان‌شناختی نئو-نوآر Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو پخش کرد.

دو ماه پیش تریلری امیدوارکننده از فیلم Nightmare Alley (کوچه‌ی کابوس) به کارگردانی گیرمو دل تورو پخش شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سرچلایت پیکچرز تریلر پرجزئیات جدیدی از این اثر مهیج روان‌شناختی نئو-نوآر منتشر کرده است. این تریلر که در کانال یوتیوب شرکت Searchlight قابل مشاهده است، بی‌تردید طرفداران آثار این کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار را به تماشای آن ترغیب می‌کند. دیزنی به‌عنوان صاحب سرچلایت پیکچرز قطعا امیدوار است که فیلم Nightmare Alley در فصل جوایز، خوش بدرخشد.

گیرمو دل تورو نه‌تنها وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Nightmare Alley را برعهده داشت، بلکه در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن نیز با کیم مورگان همکاری کرد. این فیلم براساس رمانی با همین نام به قلم ویلیام لیندزی گرشام ساخته شده است که پیش از این توسط شرکت فاکس قرن بیستم نیز مورد اقتباس قرار گرفته بود. رمان کوچه‌ی کابوس ماجراهای یک شخص مغرور و کلاهبردار به نام استانتون کارلایل را دنبال می‌کند که از حقه‌های گوناگون برای معرفی خود به‌عنوان یک معلم مذهبی و معنوی بهره می‌برد تا افراد ثروتمند و ضعیف را طعمه‌ی خود قرار دهد.

گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی «شکل آب»

استن کارلایل در تحت تاثیر قرار دادن مردم با قدرت کلام خود استعداد دارد. استن در ادامه با یک روان‌شناس با نام دکتر لیلیث ریتر همراه می‌شود که حتی از او هم خطرناک‌تر است. در آذر ماه سال گذشته گیرمو دل تورو با پخش یک ویدیو رسما از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم پُرستاره‌ی کوچه‌ی کابوس خبر داد. این فیلم برای اکران در ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده است.

بردلی کوپر، بازیگر فیلم A Star is Born (ستاره‌ای متولد شده است)، کیت بلانشت، بازیگر فیلم Where'd You Go, Bernadette (کجا رفتی برنادت)، تونی کولت، بازیگر فیلم Hereditary (موروثی)، رونی مارا، بازیگر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها)، ویلم دفو، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی)، ران پرلمن، بازیگر فیلم Hellboy (پسر جهنمی)، مارک پووینلی، بازیگر فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، دیوید استراترن، بازیگر سریال Billions (میلیاردها)، ریچارد جنکینز، بازیگر فیلم The Shape of Water و هولت مک‌کالانی، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) در فیلم روان‌شناختی Nightmare Alley نقش‌آفرینی می‌کنند.

گیرمو دل تورو به‌همراه جی. مایلز دیل و شرکت تی‌اس‌جی اینترتینمنت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Nightmare Alley فعالیت می‌کنند و شرکت سرچلایت پیکچرز امتیاز پخش جهانی آن را در اختیار دارد. این فیلم همکاری دیگری را برای گیرمو دل تورو و جی. مایلز دیل رقم می‌زند که پیش از این در تولید فیلم تحسین‌شده‌‌ی The Shape of Water و فیلم دلهره‌آور و تخیلی-ماورایی Antlers (انتلرز) از شرکت سرچلایت پیکچرز همکاری داشتند.


منبع AwardsRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده