نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی

سونی پیکچرز سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Venom: Let There Be Carnage با بازی تام هاردی را تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Venom: Let There Be Carnage مشخص و اعلام شده است. سونی پیکچرز امروز رسما اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Venom 2 در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) پخش خواهد شد و در ادامه شاهد پخش نسخه خانگی و فیزیکی این فیلم اکشن که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می‌شود، در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) خواهیم بود.

پیش از این زمان پخش نسخه خانگی فیلم Venom 2 توسط آمازون در هفته گذشته فاش شده بود که سونی رسما این تاریخ را تایید کرده است. همچنین فیلم Venom: Let There Be Carnage دارای موارد اضافه مثل صحنه‌های حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم تا صحبت اعضای تیم تولید و بازیگران تا ویدیویی از اشتباهات بامزه بازیگران در زمان فیلم‌برداری نیز خواهد بود. علاوه‌براین، در ادامه می‌توانید دو تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم ونوم 2 را مشاهده کنید:

کاور بلوری  فیلم Venom: Let There Be Carnage

کاور 4K  فیلم Venom: Let There Be Carnage

اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage با شکستن رکورد افتتاحیه دوران همه‌گیری کرونا در ماه گذشته آغاز شد و دنباله فیلم Venom تاکنون حدود ۴۴۲ میلیون دلار که شامل بیش از ۲۳۰.۱۸۰ میلیون دلار در آمریکا و ۲۳۸.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است. اگرچه هنوز ساخت قسمت سوم این فیلم تایید نشده، اما باتوجه‌به موفقیت قسمت دوم، ساخت فیلم Venom 3 قطعی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، باتوجه‌به صحنه پس از پایان فیلم Venom: Let There Be Carnage، باید منتظر ماجراجویی بعدی و احتمالا هیجان‌انگیز ونوم باشیم.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده