نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

تبدیل شدن دختر به پاندا قرمز در تریلر جدید انیمیشن Turning Red پیکسار و دیزنی

دیزنی و پیکسار تریلر جدید و رسمی انیمیشن Turning Red را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بیشتری از این انیمیشن مورد انتظار هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Turning Red منتشر شده است. دیزنی و پیکسار امروز این تریلر را منتشر کردند که این تریلر نگاه بهتری از داستان و اتفاقات این انیمیشن به ما ارایه می‌کند. در طول تریلر شاهد آن هستیم که درواقع دلیل تبدیل شدن قهرمان اصلی داستان به پاندا قرمز ریشه در خانواده آن‌ها دارد و حالا باید با این موضوع مقابله کند. همچنین در طول تریلر شاهد پخش آهنگ It’s Gonna be Me از گروه NSYNC نیز هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Turning Red را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Turning Red داستان یک دختر نوجوان ۱۳ ساله به‌نام می لی را دنبال می‌کند که در حال تجربه نوجوانی عجیب و غریبی است و او زمانی‌که خیلی هیجان‌زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، پیکسار و دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Turning Red را نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمیشن Turning Red

همچنین پیکسار رسما از وجود یک گروه موسیقی پسران یا بوی بند با نام 4Town در دنیای انیمیشن Turning Red خبر داده که در بخش ابتدایی تریلر می‌توانید نشانه‌هایی از این گروه را مشاهده کنید. پیکسار می‌گوید که بیلی آیلیش و فینیس اوکانل سه آهنگ کاملا جدید را برای این انیمیشن و گروه 4Town نوشته‌اند. همچنین اعضای گروه 4Town در انیمیشن Turning Red شامل صداپیشگانی چون جردن فیشر، گریسون ویلنووا، جاش لوی، توفر انگو و فینیس می‌شود.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است. رزالی چیانگ صداپیشگی می لی و ساندرا اوه صداپیشگی مادر می لی را در انیمیشن جدید پیکسار بر عهده دارند. مینگ مادری سرسخت است که هرگز می لی را حتی در مدرسه تنها نمی‌گذارد و این واقعیت ناگواری برای نوجوانان است.

انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌‌بر این انیمیشن، انیمیشن Lightyear دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده دارد و مدتی پیش اولین تریلر این انیمیشن منتشر شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده