نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

تلاش‌های دو ستاره‌شناس برای اثبات ادعاهای خود در تریلر فیلم Don’t Look Up

شبکه‌ی نتفلیکس تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Don’t Look Up منتشر کرد که لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس را در نقش دو ستاره‌شناس قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم کمدی هجوآمیز Don’t Look Up (به بالا نگاه نکن) شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس پخش شده است که آدام مک‌کی را در مقام کارگردان دارد. چهره‌های برجسته‌ای چون لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، جونا هیل، راب مورگان و مریل استریپ در این فیلم پُرستاره به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم بسیار مورد انتظار در تاریخ ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) روی پرده‌ی سینما می‌رود و در تاریخ ۳ دی (۲۴ دسامبر) در نتفلیکس به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید تریلر جدید فیلم Don’t Look Up را در کانال یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس ستاره‌های فیلم Don’t Look Up خواهند بود که در نقش دو ستاره‌شناس معمولی قرار می‌گیرند. آن‌ها متوجه برخورد شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین می‌شوند و باید با برگزاری یک تور رسانه‌ای عظیم بشریت را از وجود این خطر آگاه کنند. از دیگر بازیگران این فیلم کمدی می‌توان به مریل استریپ، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، کیت بلانشت، مارک رایلنس، تایلر پری، ران پرلمن، آریانا گرانده، کید کادی، ملانی لینسکی، مایکل چکلیس، تومه سیسله و راب مورگان اشاره کرد. متیو پری، کریس ایوانز و تعدادی بازیگر دیگر نیز در این فیلم حضور افتخاری خواهند داشت.

بازیگران فیلم پرستاره Don’t Look Up در پوستر تازه فیلم

در خلاصه‌ی رسمی داستان فیلم Don’t Look Up آمده است: «کیت دیبیاسکی، دانشجوی فارغ‌التحصیل نجوم و استادش دکتر راندال میندی، دنباله‌داری را در منظومه‌ی شمسی کشف می‌کنند که در مسیر برخورد مستقیم با زمین است. اما مشکل اینجا است که هیچ‌کس اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. ظاهرا نابودی زمین در اثر برخورد یک قاتلِ سیاره به بزرگی کوه اورست حقیقتی ناخوشایند است که بشریت تمایلی به رویارویی با آن ندارد. کیت و راندال با کمک دکتر اگلتروپ یک تور رسانه‌ای آغاز می‌کنند که آن‌ها را از دفتر رئیس جمهور بی‌تفاوت اورلئان و پسر متفکرش جیسون، روی آنتن برنامه‌ی صبحگاهی شاد The Daily Rip به میزبانی بری و جک می‌برد. مدیریت چرخه‌ی ۲۴ ساعته‌ی اخبار و جلب توجه عموم در رسانه‌های اجتماعی پیش از پایان دنیا به‌طرز تکان‌دهنده‌ای خنده‌دار است. چه چیزی لازم است تا دنیا فقط به بالا نگاه کند؟!».

فیلم Don’t Look Up براساس داستانی از آدام مک‌کی و دیوید سیروتا ساخته شده است. آدام مک‌کی نه‌تنها کارگردانی و نویسندگی این فیلم کمدی را برعهده داشت، بلکه به‌همراه کوین مسیک از شرکت هایپرآبجکت اینداستریز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن نیز فعالیت کرد. اسکات استیوبر، مدیر ارشد فیلم‌سازی شبکه‌ی نتفلیکس مدتی قبل درباره‌ی همکاری با آدام مک‌کی برای تولید فیلم به بالا نگاه نکن اظهار داشت: «زمانی‌که صحبت از تولید فیلم‌های امروزی برای نمایش فرهنگ و تمدن به میان می‌آید، آدام همیشه عالی عمل می‌کند. حتی اگر به‌نحوی نابودی قریب‌الوقوع سیاره‌ی زمین را پیش‌بینی کند، خوشحال می‌شویم که پیش از پایان دنیا آن را به فهرست محصولات خود اضافه کنیم».

آدام مک‌کی در سال‌های گذشته با تولید آثار هجوآمیز موفقیت‌های بسیار زیادی را به‌دست آورده است. این فیلمساز ۵۳ ساله‌ی آمریکایی با کارگردانی فیلم Vice (معاون) نامزد دریافت شش جایزه در هفتادوششمین مراسم گلدن گلوب شد و با کارگردانی فیلم The Big Short (رکود بزرگ) جایزه‌ی «بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی» مراسم اسکار را از آن خود کرد. فیلم Vice که کریستین بیل، الکس مک‌نیکول، ایدن گیل، ایمی آدامز، استیو کارل، سم راکول، الیسون پیل، تایلر پری، جیسی پلمونز و جاستین کرک در آن نقش‌آفرینی کردند، با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری توانست ۷۶.۱ میلیون دلار در گیشه بفروشد.

در آن سو، فیلم The Big Short با نقش‌آفرینی کریستین بیل، رایان گاسلینگ، برد پیت و کارن گیلان نگاهی به بحران مالی سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ آمریکا داشت و داستان معامله‌ی گرانی با نام «شورت» را روایت می‌کرد که نهایتا به فروش ۱۳۳.۴ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده