نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵

نمایش مستر چیف در اولین تیزر تریلر سریال Halo

مایکروسافت در مراسم بیستمین سالگرد ایکس باکس و سری هیلو تیزر تریلر بسیار کوتاهی از سریال Halo را منتشر کرد که در آن نمای کوتاهی از مستر چیف نمایش داده شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Halo منتشر شده است. مایکروسافت در مراسم بیستمین سالگرد ایکس باکس و سری هیلو یک تریلر بسیار کوتاه از این سریال را منتشر کرد که برای لحظاتی بسیار کوتاه شاهد مستر چیف در سریال هیلو هستیم که پس از نمایش جای زخم‌ها تبدیل شدن او به یک سرباز اسپارتان، لباس مشهور خود را بر تن می‌کند. این تریلر حاوی اطلاعات خیلی زیادی نیست و تنها در پایان تایید می‌کند که سریال Halo در سال ۲۰۲۲ از پارامونت پلاس پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگرچه این تریلر حاوی تصاویر زیادی نیست، اما در پایان تیزر می‌توان صدا کورتانا را شنید که به مستر چیف سلام می‌کند. ساخت سریال Halo از سال ۲۰۱۳ آغاز شد که استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده برای ساخت این سریال با Xbox Entertainment Studios قرارداد همکاری امضا کرد. پس از آن شوتایم مسئولیت تولید و پخش سریال هیلو را بر عهده گرفت، اما درنهایت پخش سریال به سرویس استریم نوپا پارامونت پلاس واگذار شد.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین، وظیفه فصل اول سریال Halo را بر عهده داشته‌اند که هر دو نفر قرار نیست برای ساخت فصل دوم احتمالی سریال هیلو بازگردند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده