نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

تایید دوئل اوبی وان کنوبی با دارث ویدر در اولین ویدیو سریال جدید جنگ ستارگان

اولین ویدیو و تصاویر سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است که در آن وعده یک سریال هیجان‌انگیز به طرفداران قدیمی جنگ ستارگان داده می‌شود.

فردا قرار است برنامه سالگرد شروع به کار دیزنی پلاس برگزار شود که در طول آن شاهد نمایش‌های جدیدی از مجموعه‌هایی مثل جنگ ستارگان و مارول خواهیم بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی سریال Obi-Wan Kenobi فاش و منتشر شده است. این ویدیو درواقع یک ویدیو sizzle reel است که در طول آن شاهد تصاویری از پشت صحنه تولید سریال جدید جنگ ستارگان هستیم که در طول آن ایوان مک‌گرگور در مورد بازگشت به سریال صحبت می‌کند. همچنین دبورا چاو، کارگردان سریال در مورد هیجانش برای بازگشت اوبی وان کنوبی می‌گوید:

دانلود از آپارات

البته این تمام اتفاقات نیست و در طول ویدیو بالا تصاویر مفهومی یا هنری از سریال Obi-Wan Kenobi نیز قابل مشاهده است که بدون شک مهم‌ترین آن، تایید دوئل دارث ویدر با اوبی وان کنوبی است که می‌تواند طرفداران جنگ ستارگان را حسابی هیجان‌زده کند. البته این ویدیو ظاهرا قرار بود فردا منتشر شود، اما امروز به نحوی فاش شده است. بااین‌حال، این ویدیو نگاه خوبی از سریال را به ما ارائه می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

مبارزه اوبی وان کنوبی و دارث ویدیو در کانسپت آرت سریال Obi-Wan Kenobi

ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

سریال Obi-Wan Kenobi که در ۶ قسمت تولید شده، قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده