نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

پخش فصل پایانی سریال Better Call Saul در دو بخش

ریا سیهورن در گفت‌وگو با ورایتی اعلام کرد که فصل ششم و نهایی سریال Better Call Saul شبکه‌ی AMC در دو بخش تقدیم بینندگان خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ریا سیهورن، ستاره‌ی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) در گفت‌وگو با رسانه‌ی ورایتی تایید کرده است که فصل ششم و پایانی پیش‌درآمد سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) شبکه AMC به دو بخش تقسیم خواهد شد. انتظار می‌رود که فصل آخر این سریال اسپین‌آف شامل ۱۳ قسمت باشد و نیمه‌ی اول آن در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ میلادی روی آنتن برود.

حال باب ادنکیرک پس از سکته قلبی در اوایل سال جاری بسیار مساعد است

براساس گزارش ورایتی، ریا سیهورن هیچ جزئیات به‌خصوصی از سریال Better Call Saul نظیر زمان پایان فیلم‌برداری را فاش نکرد. بااین‌حال او تایید کرد که حال باب ادنکیرک، بازیگر نقش سال گودمن، پس از سکته‌ی قلبی در اوایل سال جاری «بسیار مساعد» است. ریا سیهورن در این‌باره گفت: «همان‌طور که گفتم، صرف‌نظر از اینکه نقشی در فیلم‌نامه برایم در نظر گرفته شده باشد یا خیر، موفق به مطالعه‌ی فیلم‌نامه شدم و می‌توانم بگویم که فصل پایانی Better Call Saul دیوانه‌کننده است.»

باب ادنکیرک نقش جیمی مک‌گیل/ ساول گودمن، ریا سیهورن نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس نقش مایک ارمنترات، پاتریک فابیان نقش هاوارد هملین، مایکل ماندو نقش ناچو وارگا، تونی دالتون نقش لالو سالامانکا و جانکارلو اسپوزیتو نقش گاس فرینگ را در سریال پیش‌درآمد Breaking Bad ایفا می‌کنند.

سریال Better Call Saul توسط پتر گولد و وینس گیلیگان خلق شده است که درکنار مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز و جنیفر هاچیسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کنند. این درام تحسین‌شده در سال ۲۰۱۸ جایزه‌ی Peabody را از آن خود کرد و در طول پنج فصل افتخارات متعددی نظیر ۳۹ نامزدی جایزه‌ی اِمی، ۴ نامزدی جایزه‌ی گلدن گلوب، دو جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا، ۳ جایزه انجمن منتقدان، یک جایزه‌ی انجمن منتقدان تلویزیون و ۲ جایزه‌ی AFI (بنیاد فیلم آمریکا) را کسب کرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده